Nieuwsbrief:

SUZUKI  SFV 650 GLADIUS - 2013

Garantie: Ja
30876 Km
Zwart Grijs
suzuki - sfv-650-gladius
suzuki - sfv-650-gladius
suzuki - sfv-650-gladius
suzuki - sfv-650-gladius
suzuki - sfv-650-gladius
suzuki - sfv-650-gladius
suzuki - sfv-650-gladius
suzuki - sfv-650-gladius
suzuki - sfv-650-gladius
suzuki - sfv-650-gladius
suzuki - sfv-650-gladius
suzuki - sfv-650-gladius
suzuki - sfv-650-gladius
suzuki - sfv-650-gladius
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Blijft een fijn rijdende motorfiets de Suzuki Gladius.

Motor is net voorzien van een nieuwe set banden waren bijna al weer 10 jaar oud en  de remblokken achter zijn vervangen.

Motor ls iets verlaagd dus een kleiner persoon kan er goed op zitten.

Motor is voorzien van een klein windscherm, andere spiegels en er zit los bij een topdrager met topkoffer.

Motor staat klaar voor een proefrit en of bezichtiging.

 
  • Koeman motoren het adres voor onderhoud van uw motorfiets.
    Maar ook voor verkoop van motorfietsen nieuw en gebruikt kunt uw bij ons terecht.
    Ook voor banden en onderdelen en een goed advies bent uw hier op het juiste adres.

  • Bezoek ons site voor meer motorfietsen of informatie www.koeman-motoren.nl
  • Motorfiets staat klaar voor een proefrit en/of bezichtiging

Opties en Accessoires:
Alarmverlichting, Bagagerek, garantie, Originele uitlaat, spiegels, andere, Topkoffer, topkofferdrager, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Koeman Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1942 - In 1942 verplaatste BMW de productie van motorfietsen deels naar Eisenach, naar de Eisenacher Motoren Werke, die het al in 1928 had overgenomen. Hier werden in elk geval R 75 Wehrmachtsgespanne (18.440 stuks) en R 35’s geproduceerd. EMW produceerde ook deels de Zündapp KS 750 militaire zijspancombinaties. Eisenach kwam na de Tweede Wereldoorlog in de Sovjet-bezettingszone te liggen, waardoor de BMW auto- en motorfietsenproductie voortaan deels in de DDR plaats vond, maar nu onder de vlag van EMW. De BMW R 35 bleef in productie, en pas in 1950 werd het BMW logo vervangen door dat van EMW. Door de ervaringen opgedaan met de militaire zijspancombinaties kon EMW enkele prototypen ontwikkelen, waarvan tien productiemodellen werden gebouwd door AWO in Suhl. Na de oorlog kreeg West-Duitsland opnieuw beperkingen opgelegd. Waarschijnlijk was dat de oorzaak van de pogingen om zeer lichte motorfietsjes en scooters te gaan maken.
© 2000 - 2024 Motoroccasion