Nieuwsbrief:

HONDA  XL 1000 V VARADERO ABS - 2008

Garantie: Ja
56790 Km
Oranje/zwart
honda - xl-1000-v-varadero-abs
honda - xl-1000-v-varadero-abs
honda - xl-1000-v-varadero-abs
honda - xl-1000-v-varadero-abs
honda - xl-1000-v-varadero-abs
honda - xl-1000-v-varadero-abs
honda - xl-1000-v-varadero-abs
honda - xl-1000-v-varadero-abs
honda - xl-1000-v-varadero-abs
honda - xl-1000-v-varadero-abs
honda - xl-1000-v-varadero-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Zeer nette en comfortabele Honda Varadero XL1000VA ABS injectie te koop!

Staat bekend om zijn betrouwbaarheid en fijne rij-eigenschappen. Is klaar om er tegenaan te gaan en is uitermate geschikt als tourmotor of woon-werkverkeer motor met zijn rechtop zittende houding en uitgebreide uitrusting! Met zijn injectie en ABS ook een zeer soepele en veilige motor.

Origineel Nederlandse motor!

Inruil- en garantiemogelijkheden!

Kilometerstand: 56.790 km
Motorsegment: Toer / Allroad
Bouwjaar: 2008
Kleur: Zilvergrijs
Cilinderinhoud: 1000 cc
Vermogen: 69 kW / 94 pk
Aantal cilinders: V-twin
Massa rijklaar: 272 kg
Modelnaam: SD02

Staat en onderhoud:
De motor start, rijdt en remt goed en alles werkt naar behoren. Zojuist is een beurt uitgevoerd waarbij het volgende is gedaan:
- Nieuwe voorremschijven en remblokken
- Nieuwe olie en oliefilter
- Nieuwe remvloeistof voor en achter
De banden zijn nog zo goed als nieuw (vorig jaar vervangen) en de remmen en kettingset zijn nog in goede staat. Aldus direct zonder zorgen klaar voor gebruik en voorlopig geen onderhoud benodigd!

De motor is voorzien van de volgende opties:
- ABS
- Dual Combined Braking System (origineel Honda)
- Honda Ignition Security System
- Handvatverwarming
- Handkappen (origineel Honda)
- Topkoffer
- Motorblok beschermkap (origineel Honda)
- Valbeugels
- Middenbok (origineel Honda)
- Kuipruitverhoger (kan eraf zonder gaten achter te laten)

De motor wordt geleverd met de volgende extra's:
- Originele reservesleutel
- Reservesleutel voor de topkoffer
- Onderhoudsfacturen

Aldus een zeer complete, comfortabele en betrouwbare toermotor die direct klaar is om zorgeloos de weg op te gaan! Ideaal voor reizen, tourritten en woon-werk verkeer!

Voor meer informatie kun je contact opnemen.

De Haar Motoren
De Scheysloot 10
2201 GN Noordwijk

Trefwoorden: tour, allroad, adventure, transalp, XL600, africa twin, varadero, toer, dominator, XL, NT, NX, NTV, XRV, XLV, XL1000, XL 1000 V, XL1000V, XL650, XL700
Opties en Accessoires:
ABS, Bagagerek, Belly pan onderkuip, Gevarenlicht, Handkappen, Handvat verwarming, Middenbok, Motorblok beschermplaat, Originele uitlaat, Topkoffer, Valbeugels




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Haar Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geïntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italië. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2024 Motoroccasion