Nieuwsbrief:

INDIAN MOTORCYCLE  SCOUT CLASSIC - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
ONBEKEND
indian - scout-classic
indian - scout-classic
indian - scout-classic
indian - scout-classic
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Tankinhoud: 13 liter
Garantie: Garantie
Referentienummer: 10215
Geschikt voor rijbewijs: A
Financiering mogelijk: Ja
Koppel (Nm): 108
Garantie: Ja
Status: Nieuw

Scout Classic Limited + Tech -Ghost White Metallic

De nieuwe Scout, modeljaar 2025 met nieuw buizenframe en krachtige(r) motor.

Vloeistofgekoelde V-Twin 1250 cc, 105 PK,108 Nm

Verkrijgbaar:
- standaard met o.a. analoge meter
- limited met o.a. cruise control en traction control-
- limited + tech met o.a. digitale meter, ride command en sleutelloos starten.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Bike-Barn bv
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1992 - Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS.
© 2000 - 2024 Motoroccasion