Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z1000 ABS - 2008

Garantie: Ja
30093 Km
Zwart
kawasaki - z1000-abs
kawasaki - z1000-abs
kawasaki - z1000-abs
kawasaki - z1000-abs
kawasaki - z1000-abs
kawasaki - z1000-abs
kawasaki - z1000-abs
kawasaki - z1000-abs
kawasaki - z1000-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
KAWASAKI Z1000 ABS – Krachtige naked bike met sportieve uitstraling

De Kawasaki Z1000 ABS uit 2008 is een naked bike die vermogen, stijl en wendbaarheid combineert. Aangedreven door een 953cc viercilinder motor levert deze Z1000 een indrukwekkend koppel en een directe gasrespons, ideaal voor rijders die houden van sportieve prestaties en brute kracht.
Met een tellerstand van 30.093 km biedt deze motor nog volop rijplezier. De stoere uitstraling, strakke lijnen en agressieve zithouding maken deze Z1000 een echte blikvanger. Dankzij het ABS-remsysteem, de uitgebalanceerde vering en het stabiele chassis geniet je van maximale controle, zowel in bochten als op hoge snelheden.
Waarom de Kawasaki Z1000 ABS?
De Kawasaki Z1000 ABS is de perfecte keuze voor motorrijders die op zoek zijn naar adrenaline, wendbaarheid en een sportief karakter. Geschikt voor zowel dagelijkse ritten als sportieve tochten op bochtige wegen.
  • Bouwjaar 2008
  • 953cc viercilinder motor met krachtig vermogen
  • ABS voor extra veiligheid en controle
  • Sportieve zithouding en agressief naked bike design
  • Perfect voor zowel korte ritten als lange toertochten
Prijs: € 5.689,-
Wij bieden garantie, zodat je met een gerust hart de weg op kunt. Inruil is mogelijk en financiering behoort tot de mogelijkheden.
Locatie: Deventer, Smeenkhof 13
Contact: 0570-656006
Wil je de motor komen bekijken? Bel van tevoren om de beschikbaarheid te controleren en teleurstellingen te voorkomen.
Proefrit aanvragen? Neem contact op en ervaar zelf de kracht en het rijplezier van de Kawasaki Z1000 ABS!
Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend. Wij behouden ons het recht voor op eventuele fouten of wijzigingen.

 
  • inruil / financiering mogelijk
  • Wilt u de motor komen bekijken? Belt u dan eerst even over de beschikbaarheid van de motor om teleurstellingen te voorkomen.
  • de motor staat in de vestiging Deventer





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorcentrum Deventer
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion