Nieuwsbrief:

MV AGUSTA  BRUTALE 1000 RR - 2021

Garantie: Ja
16554 Km
GRIGIO/ROSSO
mv-agusta - brutale-1000-rr
mv-agusta - brutale-1000-rr
mv-agusta - brutale-1000-rr
mv-agusta - brutale-1000-rr
mv-agusta - brutale-1000-rr
mv-agusta - brutale-1000-rr
mv-agusta - brutale-1000-rr
mv-agusta - brutale-1000-rr
mv-agusta - brutale-1000-rr
mv-agusta - brutale-1000-rr
mv-agusta - brutale-1000-rr
mv-agusta - brutale-1000-rr
mv-agusta - brutale-1000-rr
mv-agusta - brutale-1000-rr
mv-agusta - brutale-1000-rr
mv-agusta - brutale-1000-rr
mv-agusta - brutale-1000-rr
mv-agusta - brutale-1000-rr
mv-agusta - brutale-1000-rr
mv-agusta - brutale-1000-rr
mv-agusta - brutale-1000-rr
mv-agusta - brutale-1000-rr
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
DIPI-moto Gilze (officieel MV Agusta dealer sinds 2006) biedt aan:

MV Agusta Brutale 1000 RR van 2021 met 16.554km, Het betreft hier een BTW-motorfiets van eerste eigenaar aan wie wij hem nieuw afleverde. Motorfiets heeft telkens al zijn onderhoud bij ons gehad en is allemaal aantoonbaar. Tevens werden ook alle accessoires door ons vakkundig gemonteerd. Deze motor is heel smaakvol door ons opgebouwd voor de klant met alleen maar originele MV Agusta onderdelen / accessoires.

998 cc, Viercilinder, DOHC 16 kleppen. 208 PK 116,5 Nm, 186kg dry-weight. Met gemonteerde Racing nog meer pk's.

Voorzien van vele extra's:
- Racing Kit Rush uitlaat, kostte €4917 + montage 
- Dedicated ECU voor Racing Kit
- Uitlaat beschermer Carbon
- Uitlaat beugel
- Rear seat cover
- MV Agusta breedte stralers gemonteerd
- Navigatie steun (special)
- Navigatie voeding voorbereid voor Garmin XT
- Complete afwerking met carbon delen
- Carbon wheels cover (Rush uitvoering)
- Rode wielstriping

Standaard al voorzien van onderstaande componenten:
- De allermooiste componenten en tijdloos design
- Torque Control met 4 mappings
- Traction control met 8 niveaus
- Front Lift Control
- MV EAS 3.0 (Electronically Assisted Shift Up & Down)
- Cruise control
- Bluetooth
- GPS
- Launch control
- 5" TFT kleurendashboard
- Continental MK100 with RLM (Rear Wheel Lift-up Mitigation) and with cornering function
- Öhlins EC Stuurdemper with electronic manual and automatic adjustment modes
- Elektronische vering, Öhlins vering voor en achter

Wordt geleverd met luxe aflevermap voor Brutale RR, Racing racing kit pakket en origineel, Druppellader, Dubbele sleutels en sleutelkaart, helemaal compleet zoals nieuw. Motorfiets staat zowel technisch als optisch in NIEUWstaat.

Gespreide betaling zakelijk of prive mogelijk met Motordreams.

Neem geheel vrijblijvend contact met ons op voor nadere inlichtingen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
DIPI-moto
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2025 Motoroccasion