Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
€ 4.695,- p/mnd klik hier
2018, 11606 Km
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
€ 3.999,- € 4.495,- p/mnd klik hier
2020, 19500 Km
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
€ 4.750,- € 4.950,- p/mnd klik hier
2020, 10702 Km
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
€ 5.490,- p/mnd klik hier
2020, 6736 Km
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
€ 4.790,- p/mnd klik hier
2021, 21750 Km
Merkdealer
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
€ 4.995,- p/mnd klik hier
2021, 16480 Km
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
€ 4.995,- p/mnd klik hier
2021, 5350 Km
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
€ 4.995,- p/mnd klik hier
2021, 14688 Km
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
€ 4.995,- p/mnd klik hier
2021, 12250 Km
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
€ 4.450,- p/mnd klik hier
2022, 20660 Km
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
€ 4.700,- p/mnd klik hier
2023, 6495 Km
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
€ 5.490,- p/mnd klik hier
2023, 22940 Km
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2023, 4273 Km
Merkdealer
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2023, 460 Km
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
€ 6.799,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
€ 7.199,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
€ 7.799,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
€ 7.199,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
€ 7.799,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Wist u dat: In de motortaal "Duo Glide" betekent: Fabrieksnaam voor het model dat Harley-Davidson uitbracht in 1958. De naam dankt deze 1200CCv-twin kopklepmotorfiets aan het feit dat voor het eerst niet alleen een hydraulische voorvork, maar tevens hydraulische achterschokbreking werd toegepast. De achtervering bestond uit een scharnierende achterbrug of swingarm met twee telescopische achterschokbrekers. Het was het moment dat Harley-Davidson brak met het stijve of hardtail frame, dat geen achtervering had. De Duo Glide werd in 1965 opgevolgd door de Electra Glide.
© 2000 - 2025 Motoroccasion