Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Suzuki Burgman AN 650 ABS Exacutive Nieuwe set banden!
4.095,- of vraag vrijblijvend financiering aan!
Opties en Accessoires:
• bj. 2010
• 57.773 KM
• ABS
• CVT bout vervangen
• Rijklaar beurt al uitgevoerd!
• Duo seat rugsteun
• Nieuwe set banden
• Hoog windscherm
• Zadel verwarming
• Sleutels compleet
• Incl. volledige service beurt
• Inclusief garantie geen extra kosten!
• Financiering op maat
• 5 dagen Allrisk verzekering ( op aanvraag bij de koop )
Veel enthousiasme en passie! Dat is VBM Motoren in Brabant. Wij hebben jarenlange ervaring in de motorbranche. Zo beschikt het team al ruim zeventien jaar over de nodige ervaring op het gebied van in- en verkoop van motorfietsen en het onderhoud daarvan. De passie voor motoren is omgezet naar een eigen bedrijf met werkplaats, hierdoor voorzien wij onze klanten van hoogwaardige en uitstekende service.
Bij aanschaf van een motorfiets krijgt u gratis 5 dagen all risk verzekering.
Een bezichtiging bij ons is mogelijk op afspraak, of tijdens openingstijden.
Donderdag 10:00 / 17:00
Vrijdag 10:00 / 17:00
Zaterdag 10:00 / 15:00
Daarnaast werken wij op afspraak.
VBM Verbeek Motoren Oirschot
Telefoon / Whatsapp 0031622042482
Instagram / Facebook @VBMmotoren
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 4-takt, vloeistofgekoeld, DOHC, tweecilinder in lijn |
Boring x slag | 75.5 mm x 75.5 mm |
Cilinder inhoud | 638 cc |
Comp. verhouding | 11.2:1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | Injectie |
Ontsteking | electronisch (transistorized) |
Vermogen | 55 pk / 40.5 kW bij 7000 tpm |
Max. koppel | 62 Nm bij 5000 tpm |
Koppeling | |
Versnellingsbak | automaat + 6 versnellingen SECVT |
Verhouding | |
Overbrenging | CVT V-snaar |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 15 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | stalen buis |
Vering voor | Telescopische voorvork, schroefveren, oliegevulde schokdempers, veerweg 100 mm |
Vering achter | Swingarm, schroefveren, oliegevulde schokdempers, veervoorspanning volledig instelbaar, veerweg 100 mm |
Remmen voor | dubbele 260 mm schijven |
Remmen achter | 250 mm schijf |
Voorband | 120/70 R15 M/C |
Achterband | 160/60 R14 M/C |
Wielbasis | 1595 mm |
Lengte | 2280 mm |
Breedte | 765 mm |
Hoogte | 1410 mm |
Zithoogte | 740 mm |
Drooggewicht | 280(rijklaar gewicht) kg |
Leverbare kleuren | Grijs, Zwart |
Beschrijving | De Burgman 650A Executive mag zich met trots de limousine onder de motorscooters noemen! De populairste motorscooter van Nederland is standaard voorzien van tal van luxe accessoires, zoals de zekerheid van ABS en het krachtige en betrouwbare 650cc motorblok voorzien van het unieke high-tech SECVT manueel instelbare automatische transmissie.

Dit jaar is de wordt Burgman 650A Executive standaard geleverd met buddyseatverwarming, handvatverwarming en blauwe koplampreflectoren |
 | Oirschot, Noord-Brabant |
 | 06-22042482 |
Wist u dat: In de motortaal "PK" betekent: Paarde kracht. F.W H .Emons schrijft in 1907 in zijn boek De Motorfiets, dat het hanteren van de waarde paarde kracht is ontleend aan de wereld van bierbrouwers. James Watt, de uitvinder van de stoommachine zou zijn eerste stoommachine bijeen bierbrouwer hebben geïnstalleerd. Voordat hij daartoe overging wilde hij van de bierbrouwer weten hoeveel paarden voor een bepaalde arbeid binnen een zeker tijdsbestek nodig waren,teneinde de benodigde capaciteit van de stoommachine te berekenen. Het verhaal vermeldt dat één paard na acht uur continu aan de pomp te hebben gewerkt twee miljoen kilo water had opgepompt. Dat betekende dat 75 kilo water in één seconde één meter omhoog was gevoerd. Op basis van deze berekening van James Watt zouden wij aan onze wetenschappelijke PK zijn gekomen. Wereldwijd ontstond een drietal methoden om het aantal PKs dat een motorblok ontwikkelt te meten. Hierbij ligt het verschil niet in de toegepaste meetmethode, maar in de uitrustingstoestand van de motor. Bij DIN- PK
(Deutsche Industrie Normen) blijven de op het motorblok gemonteerde appendages als dynamo, uitlaatsysteem en luchtfilter aanwezig. Bij SAE -PK (Society of Automotive Engineers, een Amerikaanse norm) worden al deze zaken verwijderd. Vandaar dat een SAE-PK-meting 10% hoger zal zijn dan een DIN-meting. Tenslotte bestaat de CUNA -PK (Commissione Unificazione Normalizzazione Autoveicoli), een Italiaanse norm, waarbij de PK-meting wordt voltrokken na verwijdering van luchtfilter en uitlaatdemper, maar met dynamo. Gemiddeld bevinden de cuna meetresultaten zich tussen SAE -PK en DIN -PK . In Nederland wordt met DIN -PK gewerkt.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken