Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSR 750 - 2014

Garantie: Nee
17436 Km
ZWART
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2

Suzuki GSR 750 ABS


- Kenteken: 59-MD-VH
- Merk: Suzuki
- Model: Tour
- Tellerstand: 17436 KM
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2014
- Transmissie: Geschakeld
- Kleur: zwart
- Motorinhoud: 749 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: R749
- Vermogen: 78 kW / 106pk
- Ledig gewicht: 200 kg
- Aantal zitplaatsen: 2
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2

Inruil Mogelijk

Exterieur

- Motorblokbeschermer

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Korte kentekenplaathouder
- Originele onderdelen aanwezig
- Sportuitlaat (met e-keur)

Veiligheid

- ABS
- Led achterlicht
- Stuurdemper


Zeer nette motor!!
vrijwel in nieuwstaat

deze originele Nederlandse motor komt van de 1e eigenaar

Bodis dubbele einddemper met uitneembare DB killer
Rizoma stuur
korte plaathouder
motorblokspoiler

alle originele onderdelen aanwezig!

Afleverpakketten



BNM Motoren Dordrecht
Weeskinderendijk 5
3314 CM Dordrecht
078-6309111
motor@bnm-motoren.nl

www.bnm-motoren.nl
  • Wij bieden een Gratis All-Risk Verzekering van 10 Dagen!!

Opties en Accessoires:
ABS, Anti Blokkeer Systeem, Korte kentekenplaathouder, Led achterlicht, Motorblokbeschermer, Originele onderdelen aanwezig, Sportuitlaat (met e-keur), Stuurdemper




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
BNM Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Pit" betekent: Bougie. Een ‘vette pit’ is een vervuilde bougie. Een eenpitter is motorfiets met één cilinder, een vierpitter een motorfiets met vier cilinders. Van een tweecilinder motorfiets kan worden gezegd: ‘hij loopt op anderhalve pit’, wat betekent dat een van de twee cilinders niet helemaal meedoet. De oorzaak hiervan kan een slecht functionerende bougie, een lekkende bougiekabel, niet goed sluitende kleppen, of valse lucht zijn.
© 2000 - 2025 Motoroccasion