|
Motor | 4-takt, vloeistofgekoeld, DOHC, viercilinder in lijn |
Boring x slag | 67|42.5 |
Cilinder inhoud | 599 |
Comp. verhouding | 12.8:1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | Injectie (2 injectoren per cilinder) |
Ontsteking | digitaal |
Vermogen | 125|92|13500 |
Max. koppel | 67.7|1500 |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 17 |
Topsnelheid | 253 |
ABS | |
Frame | Twin-spar diamond (aluminium-alloy) |
Vering voor | Upside-down telescopische voorvork, schroefveren, veervoorspanning volledig instelbaar, in- en uitgaande demping volledig instelbaar, veerweg 120 mm |
Vering achter | Swingarm, oliegevulde schokdemper, schroefveer, veervoorspanning volledig instelbaar, in- en uitgaande demping volledig instelbaar, veerweg 130 mm |
Remmen voor | Dubbele 310 mm schijven |
Remmen achter | 220 mm schijf |
Voorband | 120/70 ZR17 |
Achterband | 180/55 ZR17 |
Wielbasis | 1400 |
Lengte | 2040 |
Breedte | 715 |
Hoogte | 1125 |
Zithoogte | 810 |
Drooggewicht | 196 (rijklaar gewicht) |
Leverbare kleuren | GLR Blauw / Wit. Zwart |
Beschrijving | Balanced Performance!
Sublieme handling in combinatie met het krachtigste en meest efficiënte 600cm3 motorblok ooit gebouwd door Suzuki, dat is de GSX-R600! Een prestatie waar de ingenieurs van Suzuki trots op zijn. Voorzien van de nieuwste elektronica uitgerust met het S-DMS Systeem voor een perfecte mapping in iedere omstandigheid. Lichtgewicht wielen geven, in combinatie met de perfect instelbare voorvork en schokbreker, nog betere acceleratie en rijeigenschappen. |