Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Suzuki Intruder C 1800 R LC
8.995,- of vraag vrijblijvend financiering aan!
Opties en Accessoires:
• bj. 2009
• 31.394 KM
• Sissy bar
• Valbeugel chrome
• Rijklaar beurt al uitgevoerd!
• Gear indicator
• Lederen zijtassen
• Incl. volledige service beurt
• Inclusief garantie geen extra kosten!
• Financiering op maat
• 5 dagen Allrisk verzekering ( op aanvraag bij de koop )
Veel enthousiasme en passie! Dat is VBM Motoren in Brabant. Wij hebben jarenlange ervaring in de motorbranche. Zo beschikt het team al ruim zeventien jaar over de nodige ervaring op het gebied van in- en verkoop van motorfietsen en het onderhoud daarvan. De passie voor motoren is omgezet naar een eigen bedrijf met werkplaats, hierdoor voorzien wij onze klanten van hoogwaardige en uitstekende service.
Bij aanschaf van een motorfiets krijgt u gratis 5 dagen all risk verzekering.
Een bezichtiging bij ons is mogelijk op afspraak, of tijdens openingstijden.
Donderdag 10:00 / 17:00
Vrijdag 10:00 / 17:00
Zaterdag 10:00 / 15:00
Daarnaast werken wij op afspraak.
VBM Verbeek Motoren Oirschot
Telefoon / Whatsapp 0031622042482
Instagram / Facebook @VBMmotoren
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 4-takt, vloeistofgekoeld, DOHC, 54° V-twin |
Boring x slag | 112 mm x 112 mm |
Cilinder inhoud | 1783 cc |
Comp. verhouding | 10.5:1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | Injectie |
Ontsteking | electrisch |
Vermogen | 115 pk / 84 kW bij 6000 tpm |
Max. koppel | 160 Nm bij 3200 tpm |
Koppeling | droge multiplaat koppeling |
Versnellingsbak | 5 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 19 liter |
Topsnelheid | |
ABS | nee |
Frame | |
Vering voor | telescopische UPS voorvork, schroefveren, oliegedempt, veerweg 130 mm |
Vering achter | Swingarm, schroefveer, oliegevulde schokdemper veervoorspanning 7-voudig instelbaar, veerweg 118 mm |
Remmen voor | dubbele 290 mm schijf |
Remmen achter | enkele 275 mm schijf |
Voorband | 130/70R18M/C 63V |
Achterband | 240/40R18M/C 79V |
Wielbasis | 1755 mm |
Lengte | 2585 mm |
Breedte | 985 mm |
Hoogte | 1165 mm |
Zithoogte | 710 mm |
Drooggewicht | 380(rijklaar gewicht) kg |
Leverbare kleuren | Zwart, Rood |
Beschrijving | De Intruder C1800R LC is een heerlijke cruiser met klassieke looks en moderne technieken voor eindeloos rijplezier. Het indrukwekkende V-twin motorblok en vele chroom maken deze motor een echte “King of the road”. Het LC (Legendary Classic) pakket accentueert het tijdloze design van deze cruiser met een fraai windscherm, robuuste valbeugels en een sierlijke lederen tassenset voor nog meer comfort.

 |
 | Oirschot, Noord-Brabant |
 | 06-22042482 |
Wist u dat: In de motortaal "Featherbedframe" betekent: Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitstekende wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelfde jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton successen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overlevering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel
stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met SIF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton *Commando het Featherbedframe worden verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van
de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote variëteit merken motorblokken. Enerzijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken