Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM 1000 ABS - 2014

Garantie: Nee
42800 Km
Rood
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
De Suzuki V- Strom 1000 met ABS blijft een betrouwbare betaalbare en goed rijdende All Road.

Motor is voorzien van een Givi valbeugel en topkofferdrager. andere hevels en heeft een paar handkappen, voor goede windbescherming.

Ook voorzien van een speciale sticker set en speciaal aangepast zadel zodat je het er lang op volhoud.

Staat klaar voor een proefrit en of bezichtiging.

Motor word verkocht in opdracht verder historie bij ons niet bekend en een eventuele inruil moet bekeken worden.

Motor heeft wat kleine gebruikersporen.

 
  • Koeman motoren het adres voor onderhoud van uw motorfiets.
    Maar ook voor verkoop van motorfietsen nieuw en gebruikt kunt uw bij ons terecht.
    Ook voor banden en onderdelen en een goed advies bent uw hier op het juiste adres.

  • Bezoek ons site voor meer motorfietsen of informatie www.koeman-motoren.nl
  • Motorfiets staat klaar voor een proefrit en/of bezichtiging

Opties en Accessoires:
12 V aansluiting, Aangepaste bestickering, ABS, Alarmverlichting, Bagagerek, bobbins, comford zadel, gear indicator, Handkappen, hendels, andere, Onderkuip, origineel sleutel set, Originele uitlaat, topkofferdrager, valbeugels, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Koeman Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion