Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
TRIUMPH THRUXTON 900
TRIUMPH THRUXTON 900
€ 4.975,- p/mnd klik hier
2004, 11673 Mls
TRIUMPH THRUXTON 900
TRIUMPH THRUXTON 900
€ 5.499,- p/mnd klik hier
2005, 7678 Km
TRIUMPH THRUXTON 900
TRIUMPH THRUXTON 900
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2005, 15221 Mls
TRIUMPH THRUXTON 900
TRIUMPH THRUXTON 900
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2006, 25100 Km
TRIUMPH THRUXTON 900
TRIUMPH THRUXTON 900
€ 5.850,- p/mnd klik hier
2006, 34243 Km
TRIUMPH THRUXTON 900
TRIUMPH THRUXTON 900
€ 5.999,- p/mnd klik hier
2007, 20602 Km
TRIUMPH THRUXTON
TRIUMPH THRUXTON
€ 6.340,- p/mnd klik hier
2008, 19732 Mls
TRIUMPH THRUXTON 900
TRIUMPH THRUXTON 900
€ 6.490,- p/mnd klik hier
2008, 27500 Km
Merkdealer
TRIUMPH THRUXTON
TRIUMPH THRUXTON
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2009, 55098 Km
Merkdealer
TRIUMPH THRUXTON 900
TRIUMPH THRUXTON 900
€ 6.989,- p/mnd klik hier
2011, 12685 Km
TRIUMPH THRUXTON 900
TRIUMPH THRUXTON 900
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2012, 18144 Km
TRIUMPH THRUXTON 900
TRIUMPH THRUXTON 900
€ 7.390,- p/mnd klik hier
2012, 28645 Km
TRIUMPH THRUXTON 900
TRIUMPH THRUXTON 900
€ 6.899,- p/mnd klik hier
2015, 9444 Km
TRIUMPH THRUXTON 900
TRIUMPH THRUXTON 900
€ 7.450,- p/mnd klik hier
2015, 11000 Km
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion