Nieuwsbrief:

YAMAHA  MT 10 SP ABS - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
ICON PERFORMANC
yamaha - mt-10-sp-abs
yamaha - mt-10-sp-abs
yamaha - mt-10-sp-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Garantie: Yamaha garantie 3+2

De MT-10 SP nieuw, nu tijdelijk incl. gratis sport pakket t.w.v. € 2175,- *

Speed of Darkness
Deze brute en iconische Naked sport-bike is de eerste motorfiets ter wereld die is uitgerust met Öhlins’ geheel nieuwe elektronisch gestuurde regelventielklep-ophanging met 6-modi. In de semi-actieve modus wordt de dempingskracht automatisch aangepast aan de rijomstandigheden, wat zorgt voor de hoogste graad van chassisprecisie bij remmen, accelereren en het nemen van bochten.

De motor is uitgerust met een 6-assige IMU (Inertial Measurement Unit) die tractie, slides, wheelies, motorremkracht en remvermogen regelt. Zo kun je voluit profiteren van het verhoogde vermogen en koppel van de 998 cc-motor. Exclusieve MT-10 SP uitrusting omvat een 3-delige onderste motorkap en gevlochten remslangen – en met zijn dynamische race-geïnspireerde Icon Performance kleur en premium afwerking heeft de MT-10 SP alles wat je wil.

Overzicht
Gen-2 Öhlins elektronische wielophanging
3-delige buikkap
Gevlochten remslangen
Dedicated Icon Performance kleur
Brembo radiale hoofdcilinder
998 cc EU5 CP4 motorblok
APSG-gasklep met selecteerbare PWR-modi
Titanium uitlaatsysteem
Quick Shift System (QSS) voor op- en terugschakelen
6-assige IMU met volledige suite voor rijhulpmiddelen
4,2” TFT scherm met selectie van rijmodus
Cruisecontrol en snelheidsbegrenzer

*excl. montage kosten, informeer naar de mogelijkheden

Inclusief afleveringskosten, 3+2 jaar fabrieksgarantie en road assist.

Termaat Motoren, jouw Yamaha Specialist

= Bedrijfsinformatie =

Termaat motoren, al meer dan 80 jaar leverancier van motorplezier ! Wij hebben echt alles ! Verkoop nieuwe en gebruikte motorfietsen, onderhoud en reparatie en natuurlijk alle soorten motorkleding van top tot teen.Ook voor onderdelen en accessoires ga je naar Termaat motoren in Nijmegen !




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Termaat Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
© 2000 - 2025 Motoroccasion