Nieuwsbrief:

YAMAHA  TRICITY 300 - 2024

Garantie: Nee
Nieuw
PETROL BLUE
yamaha - tricity-300
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Garantie: Yamaha garantie 3+2

De Yamaha Tricity 300 Petrol Blue 2024 is bij Termaat Motoren uit voorraad leverbaar.

TRICITY 300
De Tricity 300 is klaar om jouw leven te veranderen. Met zijn drie wielen geeft het een gevoel van stabiliteit en vertrouwen. Als het lichtste en meest stijlvolle model in zijn klasse is dit het slimste vervoermiddel voor in de stad. En het goede nieuws is dat je er met je B*-rijbewijs op kunt rijden!
(*Per land kunnen beperkingen en restricties gelden volgens de wetgeving die van toepassing is. Daarnaast Yamaha raadt alle bestuurders aan een motorrijopleiding te volgen voordat zij op een twee- of driewielig voertuig gaan rijden.)

De Tricity 300 is klaar om jouw leven te veranderen. Met zijn drie wielen geeft het een gevoel van stabiliteit en vertrouwen. Als het lichtste en meest stijlvolle model in zijn klasse is dit het slimste vervoermiddel voor in de stad. En het goede nieuws is dat je er met je B*-rijbewijs op kunt rijden!
(*Per land kunnen beperkingen en restricties gelden volgens de wetgeving die van toepassing is. Daarnaast Yamaha raadt alle bestuurders aan een motorrijopleiding te volgen voordat zij op een twee- of driewielig voertuig gaan rijden.)

Incl. afleveringskosten, 3+2 jaar Yamaha fabrieksgarantie en Road Assist pechhulp.

Termaat Motoren, jouw Yamaha specialist.

= Bedrijfsinformatie =

Termaat motoren, al meer dan 80 jaar leverancier van motorplezier ! Wij hebben echt alles ! Verkoop nieuwe en gebruikte motorfietsen, onderhoud en reparatie en natuurlijk alle soorten motorkleding van top tot teen.Ook voor onderdelen en accessoires ga je naar Termaat motoren in Nijmegen !




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Termaat Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: INDIAN MOTORCYCLE in 1947 - Johnny Spiegelhof wint de Daytona 200 aan boord van een Sport Scout. De Eerste Daytona 200 wordt gehouden op nieuw strand/stratencircuit en gewonnen door de Indian renner Floyd Emde op een 648 Scout. Na de oorlog worstelt Indian met de herintreding op de publieke markt. De verkoop van de Chief daalde gedurende een jaar en wordt opnieuw geïntroduceerd in 1951 als een machtig 80-cubic-inch model maar de verkoop blijft dalen en Indian wordt gedwongen om de productie in 1953 te stoppen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion