Nieuwsbrief:

YAMAHA  YZ 250 F - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Blauw
yamaha - yz-250-f
yamaha - yz-250-f
yamaha - yz-250-f
yamaha - yz-250-f
yamaha - yz-250-f
yamaha - yz-250-f
yamaha - yz-250-f
yamaha - yz-250-f
yamaha - yz-250-f
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Als officiële Yamaha dealer hebben we de krachtige YZ250F uit voorraad leverbaar!
Deze viertakt crossmotor is gebouwd voor topprestaties klaar voor het echte werk.


-  Officiële Yamaha dealer
-  Nieuwe modellen op voorraad
-  Direct leverbaar – geen wachttijden
-  Deskundig advies en service in onze werkplaats

  • Bij Motorcross AAD bent u aan het juiste adres als het om aankoop, onderhoud of reparatie van uw motorfiets gaat. Met een oppervlakte van 700 vierkantemeter aan showroom zijn wij een van de grootste off-road winkels in Nederland. Hier kunt u alle benodige artikelen vinden die u nodig heeft voor het uit oefenen van uw sport.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorcross Aad
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion