Nieuwsbrief:
Nieuwsbericht
21-08-2024
Nieuwe kleuren voor GSX-8S



Perfecte balans tussen comfort en prestatie
Voor modeljaar 2025 krijgt de Suzuki GSX-8S een update van zijn kleurengamma, waardoor zijn moderne ontwerp nog beter tot zijn recht komt. Uitgerust met een krachtige 776cc paralleltwin, biedt de GSX-8S een perfecte balans tussen comfort en prestaties. Met een 5-inch kleuren-TFT-display, een up & down quickshifter en het uitgebreide Suzuki Intelligent Ride System-elektronicapakket, is de GSX-8S technisch verfijnd en klaar voor elke uitdaging. De 270°-krukasconfiguratie van de paralleltwin zorgt voor een soepele, koppelrijke rijervaring die doet denken aan een V-twin. Het strakke, agressieve design benadrukt niet alleen de technische kwaliteit, maar ook de sportieve uitstraling van de GSX-8S. Bovendien is er een variant beschikbaar voor A2-rijbewijshouders, zodat iedereen kan genieten van zijn indrukwekkende vermogen en dynamische rijgedrag.

Update kleurengamma
Voor modeljaar 2025 wordt het kleurengamma van de Suzuki GSX-8S uitgebreid met drie nieuwe kleuren:

- Metallic Mat Black No.2 (4UX)
- Glass Sparkle Black met Pearl Cosmic Blue (CLB)
- Metallic Mat Black No.2 met Metallic Mat Sword Silver (CL9)

Kleuropties
De kleur Metallic Mat Black No.2 (4UX), wordt gecombineerd met een rood subframe en rode velgen. De kleur Glass Sparkle Black met Pearl Cosmic Blue (CLB) bestaat uit een glanzend zwarte basis met de herkenbare blauwe tint van Pearl Cosmic Blue. Daarnaast wordt de kleur Metallic Mat Black No.2 met Metallic Mat Sword Silver (CL9) geïntroduceerd, een combinatie van mat zwart met zilveren accenten, geïnspireerd door de GSX-8R.

Prijzen
Medio september is de GSX-8S in de nieuwe kleurstellingen te zien bij de Suzuki dealer en is per direct te bestellen en leverbaar vanaf 9.999 euro. De GSX-8S wordt standaard geleverd met 6 jaar garantie.
 





Bron: Motoroccasion.nl

Een stukje historie: INDIAN MOTORCYCLE in 1900 - Fietsen werden in het begin van de 20e eeuw op velodromes gebruikt, grote ronde stadions, waarbij de voorrijder een machine bezat met kleine benzinemotoren. Deze werden voornamelijk uit Europa gehaald maar gingen nogal eens stuk. Een jonge ontwerper genaamd Oscar Hedstrom wilde van die afhankelijkheid af en bouwde een geheel eigen volgmotor. Op enig moment ontmoette hij een racer met de naam George Hendee die een eigen fietsfabriek bezat in Springfield, Massachussets. De twee bundelden hun krachten en creëerden een gemotoriseerde fiets met een motorblok dat in eigen beheer was ontworpen door Hedstrom. Zo werd de Hendee Manufacturing Company de producent van Indian Motorcycle. Er werd gekozen voor de naam Indian om direkt te laten zien dat het om een Amerikaans produkt ging. George Hendee werd bekend als de Big Chief (B.C.) en Oscar Hedstrom als de Medicine Man. De fabriek werd omgedoopt in de Wigwam en het dealernetwerk werd de stam (The Tribe) genoemd. De naam Hendee Manufacturing Company werd in 1923 veranderd in Indian Motocycle Company om de herkenbaarheid en eenheid te vergroten. De eerste V-twins met de naam Indian werden geproduceerd in 1907. Hedstrom verliet het bedrijf na een fikse ruzie in 1913 om nooit meer in de motorfietsbranche terug te keren. In 1916 werd in een ander conflict Hendee het Indian-pand uitgewerkt door het heersende managementteam.
© 2000 - 2024 Motoroccasion