Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
APRILIA SHIVER 750
APRILIA SHIVER 750
€ 3.190,- p/mnd klik hier
2008, 70232 Km
APRILIA SL 750 SHIVER
APRILIA SL 750 SHIVER
€ 3.750,- p/mnd klik hier
2008, 40597 Km
APRILIA SL 750 SHIVER
APRILIA SL 750 SHIVER
€ 4.290,- p/mnd klik hier
2008, 45686 Km
APRILIA SHIVER 750
APRILIA SHIVER 750
€ 4.295,- p/mnd klik hier
2008, 40526 Km
APRILIA SHIVER 750
APRILIA SHIVER 750
€ 4.499,- p/mnd klik hier
2008, 28733 Km
APRILIA SHIVER 750
APRILIA SHIVER 750
€ 4.990,- p/mnd klik hier
2008, 30710 Km
APRILIA SL 750 SHIVER
APRILIA SL 750 SHIVER
€ 4.489,- p/mnd klik hier
2009, 18191 Km
APRILIA SL 750 SHIVER GT
APRILIA SL 750 SHIVER GT
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2009, 14585 Km
Merkdealer
APRILIA SL 750 SHIVER
APRILIA SL 750 SHIVER
€ 4.489,- p/mnd klik hier
2010, 41532 Km
APRILIA SHIVER 750
APRILIA SHIVER 750
€ 4.790,- € 4.950,- p/mnd klik hier
2010, 38538 Km
APRILIA SL 750 SHIVER
APRILIA SL 750 SHIVER
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2010, 43192 Km
APRILIA SL 750 SHIVER GT
APRILIA SL 750 SHIVER GT
€ 4.990,- p/mnd klik hier
2011, 20235 Km
APRILIA SHIVER 750
APRILIA SHIVER 750
€ 5.240,- p/mnd klik hier
2011, 24326 Km
APRILIA SL 750 SHIVER ABS
APRILIA SL 750 SHIVER ABS
€ 5.290,- p/mnd klik hier
2011, 29906 Km
APRILIA SL 750 SHIVER ABS
APRILIA SL 750 SHIVER ABS
€ 4.450,- p/mnd klik hier
2012, 56170 Km
APRILIA SHIVER 750 ABS
APRILIA SHIVER 750 ABS
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2013, 14988 Km
APRILIA SL 750 SHIVER ABS
APRILIA SL 750 SHIVER ABS
€ 5.490,- p/mnd klik hier
2016, 37278 Km
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2024 Motoroccasion