Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
BMW R 1150 GS
BMW R 1150 GS
€ 4.950,- p/mnd klik hier
1999, 101604 Km
BMW R 1150 GS
BMW R 1150 GS
€ 2.475,- p/mnd klik hier
2000, 79933 Mls
BMW R 1150 GS
BMW R 1150 GS
€ 2.945,- p/mnd klik hier
2000, 152114 Km
BMW R 1150 GS
BMW R 1150 GS
€ 2.950,- p/mnd klik hier
2000, 123800 Km
BMW R 1150 GS
BMW R 1150 GS
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2001, 56455 Km
BMW R 1150 GS
BMW R 1150 GS
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2001, 19084 Km
BMW R 1150 GS
BMW R 1150 GS
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2002, 146814 Km
BMW R 1150 GS
BMW R 1150 GS
€ 3.790,- p/mnd klik hier
2003, 161333 Km
BMW R 1150 GS
BMW R 1150 GS
€ 7.250,- p/mnd klik hier
2003, 81621 Km
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion