Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
MOTO GUZZI 1000 LE MANS
MOTO GUZZI 1000 LE MANS
€ 4.500,- p/mnd klik hier
1985, 19398 Km
MOTO GUZZI 1000 LE MANS
MOTO GUZZI 1000 LE MANS
€ 4.900,- p/mnd klik hier
1985, 10552 Km
MOTO GUZZI 1000 LE MANS
MOTO GUZZI 1000 LE MANS
€ 7.950,- p/mnd klik hier
1986, 67246 Km
MOTO GUZZI 1000 LE MANS
MOTO GUZZI 1000 LE MANS
€ 3.500,- p/mnd klik hier
1988, 95792 Km
MOTO GUZZI 1000 LE MANS ULTIMA EDIZIONE
MOTO GUZZI 1000 LE MANS ULTIMA EDIZIONE
€ 6.990,- p/mnd klik hier
1993, 22402 Km
Merkdealer
MOTO GUZZI 1000 LE MANS ULTIMA EDIZIONE
MOTO GUZZI 1000 LE MANS ULTIMA EDIZIONE
€ 7.490,- p/mnd klik hier
1993, 38637 Km
Merkdealer
MOTO GUZZI 1000 LE MANS ULTIMA EDIZIONE
MOTO GUZZI 1000 LE MANS ULTIMA EDIZIONE
€ 7.990,- p/mnd klik hier
1993, 69065 Km
Wist u dat: In de motortaal "Sei" betekent: Benelli 750 Sei, eerste seriemotorfiets met een motorblok dat zes cilinders dwarsgeplaatst in lijn had. Sei is Italiaans voor zes. Het Italiaanse merk Benelli kwam weliswaar als eerste met een dergelijke motorfiets op de markt, maar de vormgeving van het blok verraadde een nauw samenwerkingsverband met Japanse motorfietsfabrikanten. Kort daarop verscheen dan ook een Japanse motorfiets met een vrijwel identiek motorblok, de Honda CBX . Later volgde Kawasaki met een vergelijkbare watergekoelde zescilinder, de Z1300, een zwaargewicht van 300 kilogram. Dergelijke zescilinder-in-lijn motorfietsen worden niet meer gemaakt.
© 2000 - 2024 Motoroccasion