Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
MOTO GUZZI V 7 SPECIAL
MOTO GUZZI V 7 SPECIAL
€ 7.990,- p/mnd klik hier
1970, 45924 Km
Merkdealer
MOTO GUZZI V 7
MOTO GUZZI V 7
€ 6.490,- p/mnd klik hier
2008, 3225 Km
MOTO GUZZI V 7 CLASSIC
MOTO GUZZI V 7 CLASSIC
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2009, 15172 Km
MOTO GUZZI V 7 CLASSIC
MOTO GUZZI V 7 CLASSIC
€ 5.999,- p/mnd klik hier
2009, 27579 Km
Merkdealer
MOTO GUZZI V 7 CAFE CLASSIC
MOTO GUZZI V 7 CAFE CLASSIC
€ 6.690,- p/mnd klik hier
2010, 10140 Km
MOTO GUZZI V 7 CAFE CLASSIC
MOTO GUZZI V 7 CAFE CLASSIC
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2010, 8761 Km
MOTO GUZZI V 7 CLASSIC
MOTO GUZZI V 7 CLASSIC
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2011, 11267 Km
MOTO GUZZI V 7 CLASSIC
MOTO GUZZI V 7 CLASSIC
€ 5.290,- p/mnd klik hier
2012, 39800 Km
MOTO GUZZI V 7 STONE
MOTO GUZZI V 7 STONE
€ 5.945,- p/mnd klik hier
2012, 12855 Km
MOTO GUZZI V 7 II STONE
MOTO GUZZI V 7 II STONE
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2012, 8170 Km
Merkdealer
MOTO GUZZI V 7 II STONE
MOTO GUZZI V 7 II STONE
€ 6.395,- p/mnd klik hier
2013, 15248 Km
Merkdealer
MOTO GUZZI V 7 STONE
MOTO GUZZI V 7 STONE
€ 5.945,- p/mnd klik hier
2014, 42980 Km
MOTO GUZZI V 7 STONE
MOTO GUZZI V 7 STONE
€ 5.995,- p/mnd klik hier
2014, 22885 Km
MOTO GUZZI V 7
MOTO GUZZI V 7
€ 6.300,- p/mnd klik hier
2014, 21500 Km
MOTO GUZZI V 7
MOTO GUZZI V 7
€ 6.448,- p/mnd klik hier
2014, 7643 Km
MOTO GUZZI V 7 RACER
MOTO GUZZI V 7 RACER
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2014, 26000 Km
MOTO GUZZI V 7 RACER
MOTO GUZZI V 7 RACER
€ 7.990,- p/mnd klik hier
2015, 20795 Km
MOTO GUZZI V 7 II STORNELLO
MOTO GUZZI V 7 II STORNELLO
€ 7.945,- p/mnd klik hier
2016, 8269 Km
MOTO GUZZI V 7 STONE
MOTO GUZZI V 7 STONE
2016, 4500 Km
MOTO GUZZI V 7 III SPECIAL
MOTO GUZZI V 7 III SPECIAL
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2017, 31317 Km
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion