Nieuwsbrief:

FANTIC  XXF 450 - 2023

Garantie: Nee
0 Km
Rood Wit
fantic - xxf-450
fantic - xxf-450
fantic - xxf-450
fantic - xxf-450
fantic - xxf-450
fantic - xxf-450
fantic - xxf-450
fantic - xxf-450
fantic - xxf-450
fantic - xxf-450
fantic - xxf-450
fantic - xxf-450
fantic - xxf-450
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Fantic XXF 450 2023 Nieuw

Te koop: splinternieuwe Fantic XXF 450 modeljaar 2023. De motor is volledig nieuw en heeft nog niet gereden. Klaar om direct ingezet te worden voor training of competitie.

De Fantic XXF 450 is gebaseerd op het betrouwbare Yamaha YZ450F platform, gecombineerd met Fantic's eigen elektronica en mapping. Deze motor is uitgerust met hoogwaardige componenten en staat bekend om zijn brute vermogen, scherpe handling en topkwaliteit afwerking.

Specificaties:



Bouwjaar 2023


0 uur gereden


Brandstofinjectie 4-takt


KYB vering voor en achter


Aluminium frame


Launch control en meerdere mappings


Startklaar geleverd



Deze motor is ideaal voor de serieuze crosser of verzamelaar die op zoek is naar een gloednieuwe 450cc machine.

  • Het is mogelijk om een financiering aan te vragen via onze website Robbe Motoren. De financiering wordt verzorgd in samenwerking met numotorrijden, snel en eenvoudig geregeld zodat jij binnenkort kunt rijden op jouw droommotor.

    Neem contact met ons op!
    Heb je vragen of intresse.
    Je kunt ons bereiken op de volgende manieren:
     Bellen: 06-30188051
     Mailen: info@robbemotoren.nl
     WhatsApp: 06-30188051

    Bekijk al onze motoren op onze website!

     Openingstijden van Robbe Motoren:

    Maandag: 13:00 – 18:00
    Dinsdag: Gesloten
    Woensdag: 09:00 – 12:00
    Donderdag: 15:00 – 20:00
    Vrijdag: 10:00 – 20:00
    Zaterdag: 09:00 – 12:00
    Zondag: Gesloten

     






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Robbe Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van HARLEY-DAVIDSON
© 2000 - 2025 Motoroccasion