Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE CLASSIC FLHTC
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE CLASSIC FLHTC
€ 15.290,- p/mnd klik hier
1983, 35010 Mls
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE CLASSIC FLHTC
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE CLASSIC FLHTC
€ 7.250,- p/mnd klik hier
1987, 33855 Mls
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE CLASSIC FLHTC
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE CLASSIC FLHTC
€ 9.450,- p/mnd klik hier
1992, 23000 Km
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE CLASSIC FLHTC
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE CLASSIC FLHTC
€ 9.799,- p/mnd klik hier
2002, 78482 Km
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE CLASSIC FLHTC
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE CLASSIC FLHTC
€ 8.750,- p/mnd klik hier
2004, 41104 Mls
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE CLASSIC FLHTC
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE CLASSIC FLHTC
€ 14.650,- p/mnd klik hier
2013, 46732 Km
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE CLASSIC FLHTC
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE CLASSIC FLHTC
€ 15.250,- p/mnd klik hier
2013, 29787 Mls
Een stukje historie: BMW in 1955 - In 1955 besloot men bij BMW zowel de voor- als de achterkant van de motorfietsen te verbeteren. De telescoopvork werd vervangen door een Earles schommelvoorvork en de plunjervering door een gewone achtervork met twee veer/dempereenheden. Dat zorgde voor een beter weggedrag, maar had ook nadelen: de schommelvork was eigenlijk ouderwets en stuurde bovendien zwaar, omdat er een flink gewicht heen en weer gezwaaid moest worden
© 2000 - 2025 Motoroccasion