Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL SLIM FLS
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL SLIM FLS
€ 12.899,- p/mnd klik hier
2005, 30571 Mls
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL SLIM FLS
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL SLIM FLS
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2013, 38800 Km
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL SLIM FLS
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL SLIM FLS
€ 15.950,- p/mnd klik hier
2013, 54814 Km
Merkdealer
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL SLIM FLS
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL SLIM FLS
€ 15.250,- p/mnd klik hier
2014, 13799 Km
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL SLIM
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL SLIM
€ 14.950,- p/mnd klik hier
2015, 9374 Mls
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL SLIM FLS
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL SLIM FLS
€ 14.999,- p/mnd klik hier
2015, 8449 Mls
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL SLIM FLS
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL SLIM FLS
€ 15.950,- p/mnd klik hier
2016, 36394 Km
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL SLIM FLS
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL SLIM FLS
€ 15.950,- p/mnd klik hier
2016, 10646 Mls
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL SLIM
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL SLIM
€ 17.950,- p/mnd klik hier
2016, 7664 Km
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL SLIM FLS
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL SLIM FLS
€ 18.950,- p/mnd klik hier
2016, 26240 Mls
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL SLIM FLS
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL SLIM FLS
€ 17.950,- p/mnd klik hier
2017, 18600 Km
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL SLIM FLS
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL SLIM FLS
€ 23.490,- p/mnd klik hier
2017, 16545 Km
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL SLIM 107
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL SLIM 107
€ 21.600,- p/mnd klik hier
2018, 4300 Km
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL SLIM 107
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL SLIM 107
€ 17.950,- p/mnd klik hier
2019, 5508 Mls
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL SLIM FLS
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL SLIM FLS
€ 18.450,- p/mnd klik hier
2020, 24634 Km
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van HARLEY-DAVIDSON
© 2000 - 2025 Motoroccasion