Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER XL 1200 T SUPERLOW
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER XL 1200 T SUPERLOW
€ 9.750,- p/mnd klik hier
2014, 6997 Km
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER XL 1200 T SUPERLOW
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER XL 1200 T SUPERLOW
€ 10.950,- € 11.950,- p/mnd klik hier
2016, 7983 Km
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER XL 1200 T SUPERLOW
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER XL 1200 T SUPERLOW
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2016, 9195 Km
Merkdealer
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER XL 1200 T SUPERLOW
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER XL 1200 T SUPERLOW
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2017, 3591 Km
Merkdealer
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER SUPERLOW 1200 T
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER SUPERLOW 1200 T
€ 10.500,- p/mnd klik hier
2018, 4538 Km
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER XL 1200 T SUPERLOW
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER XL 1200 T SUPERLOW
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2018, 10868 Km
Een stukje historie: BMW in 1960 - De R 69 en R 69 S (1960) waren motorisch sterk genoeg, met een goed werkend rijwielgedeelte, maar hun uiterlijk was nog dat van rond de oorlog. Gedurende de hele jaren vijftig en -zestig had elke BMW motorfiets kogelkoppelingen voor de montage van een zijspan. Dat was niet alleen handig voor kopers die inderdaad een zijspan wilden monteren, het was ook een geruststelling voor de solo-rijders: Dit frame is sterk genoeg om een zijspan te trekken. "Nieuwe" modellen volgden elkaar weliswaar in een hoog tempo op, maar de wijzigingen ten opzichte van de voorgaande modellen waren slechts minimaal. Dat betekende ook dat onderdelen van BMW's moeiteloos op tien jaar jongere machines gemonteerd konden worden.
© 2000 - 2024 Motoroccasion