Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KAWASAKI VN 800 CLASSIC
KAWASAKI VN 800 CLASSIC
€ 2.999,- p/mnd klik hier
1995, 43521 Km
KAWASAKI VN 800 VULCAN
KAWASAKI VN 800 VULCAN
€ 2.950,- p/mnd klik hier
1996, 62232 Km
KAWASAKI VN 800 CLASSIC
KAWASAKI VN 800 CLASSIC
€ 3.499,- p/mnd klik hier
1997, 24766 Km
KAWASAKI VN 800 CLASSIC
KAWASAKI VN 800 CLASSIC
€ 3.499,- p/mnd klik hier
1997, 8000 Km
KAWASAKI VN 800 A VULCAN
KAWASAKI VN 800 A VULCAN
€ 6.999,- p/mnd klik hier
1997, 42603 Km
KAWASAKI VN 800 CLASSIC
KAWASAKI VN 800 CLASSIC
€ 3.950,- p/mnd klik hier
1999, 47725 Km
KAWASAKI VN 800 VULCAN
KAWASAKI VN 800 VULCAN
€ 4.290,- p/mnd klik hier
1999, 30000 Km
KAWASAKI VN 800 CLASSIC
KAWASAKI VN 800 CLASSIC
€ 3.690,- p/mnd klik hier
2000, 42659 Km
KAWASAKI VN 800 CLASSIC
KAWASAKI VN 800 CLASSIC
€ 3.690,- p/mnd klik hier
2000, 42659 Km
KAWASAKI VN 800 CLASSIC
KAWASAKI VN 800 CLASSIC
€ 3.990,- p/mnd klik hier
2000, 48538 Km
Merkdealer
KAWASAKI VN 800 CLASSIC
KAWASAKI VN 800 CLASSIC
€ 3.990,- € 4.290,- p/mnd klik hier
2002, 44800 Km
KAWASAKI VN 800 CLASSIC
KAWASAKI VN 800 CLASSIC
€ 4.499,- p/mnd klik hier
2005, 39890 Km
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2024 Motoroccasion