Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KAWASAKI ZZR 1400
KAWASAKI ZZR 1400
€ 5.490,- p/mnd klik hier
2006, 33997 Km
KAWASAKI ZZR 1400
KAWASAKI ZZR 1400
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2006, 29900 Km
KAWASAKI ZZR 1400
KAWASAKI ZZR 1400
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2006, 52282 Km
Merkdealer
KAWASAKI ZZR 1400
KAWASAKI ZZR 1400
€ 5.690,- p/mnd klik hier
2007, 35763 Km
KAWASAKI ZZR 1400 ABS
KAWASAKI ZZR 1400 ABS
€ 7.390,- p/mnd klik hier
2008, 56955 Km
KAWASAKI ZZR 1400 ABS
KAWASAKI ZZR 1400 ABS
€ 6.450,- p/mnd klik hier
2009, 70729 Km
KAWASAKI ZZR 1400 ABS
KAWASAKI ZZR 1400 ABS
€ 7.450,- p/mnd klik hier
2009, 48000 Km
Merkdealer
KAWASAKI ZZR 1400 ABS
KAWASAKI ZZR 1400 ABS
€ 8.450,- p/mnd klik hier
2011, 25900 Km
KAWASAKI ZZR 1400
KAWASAKI ZZR 1400
€ 9.999,- p/mnd klik hier
2014, 42577 Km
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2025 Motoroccasion