Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KAWASAKI Z900RS
KAWASAKI Z900RS
€ 8.499,- p/mnd klik hier
2018, 27860 Km
KAWASAKI Z900RS
KAWASAKI Z900RS
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2018, 15900 Km
KAWASAKI Z900RS
KAWASAKI Z900RS
€ 8.999,- p/mnd klik hier
2018, 2635 Km
Merkdealer
KAWASAKI Z900RS
KAWASAKI Z900RS
€ 9.190,- p/mnd klik hier
2018, 18971 Km
Merkdealer
KAWASAKI Z900RS
KAWASAKI Z900RS
€ 9.399,- p/mnd klik hier
2018, 10583 Km
KAWASAKI Z900RS 50TH ANNIVERSARY
KAWASAKI Z900RS 50TH ANNIVERSARY
€ 9.949,- p/mnd klik hier
2018, 11974 Km
Merkdealer
KAWASAKI Z900RS
KAWASAKI Z900RS
€ 8.499,- p/mnd klik hier
2019, 36214 Km
KAWASAKI Z900RS
KAWASAKI Z900RS
€ 9.490,- p/mnd klik hier
2019, 9900 Km
Merkdealer
KAWASAKI Z900RS
KAWASAKI Z900RS
€ 10.490,- p/mnd klik hier
2020, 5328 Km
Merkdealer
KAWASAKI Z900RS
KAWASAKI Z900RS
€ 10.490,- p/mnd klik hier
2020, 19193 Km
KAWASAKI Z900RS
KAWASAKI Z900RS
€ 10.499,- p/mnd klik hier
2020, 9557 Km
KAWASAKI Z900RS
KAWASAKI Z900RS
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2020, 4630 Km
Merkdealer
KAWASAKI Z900RS
KAWASAKI Z900RS
€ 11.990,- p/mnd klik hier
2021, 5500 Km
Merkdealer
KAWASAKI Z900RS
KAWASAKI Z900RS
€ 11.990,- p/mnd klik hier
2021, 10033 Km
Merkdealer
KAWASAKI Z900RS
KAWASAKI Z900RS
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2022, 6506 Km
KAWASAKI Z900RS SE
KAWASAKI Z900RS SE
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2022, 7400 Km
KAWASAKI Z900RS
KAWASAKI Z900RS
€ 10.990,- p/mnd klik hier
2022, 11874 Km
KAWASAKI Z900RS 50TH ANNIVERSARY
KAWASAKI Z900RS 50TH ANNIVERSARY
€ 10.990,- p/mnd klik hier
2022, 9147 Km
Merkdealer
KAWASAKI Z900RS 50TH ANNIVERSARY
KAWASAKI Z900RS 50TH ANNIVERSARY
€ 10.990,- p/mnd klik hier
2022, 12100 Km
Merkdealer
KAWASAKI Z900RS
KAWASAKI Z900RS
€ 11.350,- p/mnd klik hier
2022, 9850 Km
Wist u dat: In de motortaal "Ace-bars" betekent: De café-race-styling wordt vanaf het begin gekenmerkt door het streven naar een zo ver mogelijk vooroverhangende houding. In eerste instantie gebeurde dit door de Ace- bars, een kort stuur, waarvan de beide stuurhelften naar beneden waren gebogen en dat werd bevestigd in de krib op het kroonstuk van de voorvork, waar het oorspronkelijke (hogere) stuur had gezeten. De opvolgers van de Ace-bars werden de clip-ons. Het chauffeursrestaurant the Ace Café, dat in de jaren vijftig een van de belangrijkste ontmoetingsplaatsen was van de Engelse motorrijders, lag aan de North Circular Road bij Londen. Iedereen van de Ton-up-boys-scene, zoals de berijders van de café-racers ook wel werden genoemd, kwam in the Ace Café. Het café was ook het epicentrum van de motor-subcultuur van de Teddy-boys en de *Rockers.
© 2000 - 2025 Motoroccasion