Nieuwsbrief:

VOGE  500 AC - 2022

€ 5.495,- € 5.995,-
8780 Km
Antraciet
voge - 500-ac
voge - 500-ac
voge - 500-ac
voge - 500-ac
voge - 500-ac
voge - 500-ac
voge - 500-ac
voge - 500-ac
voge - 500-ac
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

Jong gebruikte motor staat klaar voor zijn nieuwe eigenaar!

- Telefoonhouder

De nieuwe 500AC is een telg van de eigenzinnige “Advanced Classic”-familie, waar elegante vormen uit het verleden de meest geavanceerde technologieën van vandaag ontmoeten.

De 500AC wordt aangedreven door de 471cc parallel-twin die we al kennen van de 500R en 500DS. KYB levert de veerelementen en Nissin heeft gezorgd voor een remsysteem met twee 298 mm remschijven vooraan en een enkele schijf van 240 mm aan de achterzijde. Rond de 17” lichtmetalen velgen vinden we een 120/70-band voor en 160/60 achter. En met een zithoogte van 795 mm, een drooggewicht van zo’n 185 kg en een tankinhoud van 19 liter schuilt achter dat leuke smoeltje ook gewoon een hele toegankelijke en praktische motorfiets. 

De Voge 500AC is een motorfiets die heden en verleden, stijl en innovatie, schoonheid en kracht weet te combineren.

Tevens is deze motor ook nieuw verkrijgbaar: €7399,-

  • Inruil van motor, scooter of brommer bespreekbaar.
  • De genoemde prijzen zijn all-in (inclusief afleverkosten, kentekenkosten, kosten rijklaar maken, etc.)
  • Een proefrit is mogelijk. Bel ons voor de mogelijkheden: 0113 320014.





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motorini
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2024 Motoroccasion