Nieuwsbrief:

Schepers Motoren Design

Welkom bij Schepers Motor Design, dé motorspecialist in Zuid-Nederland. Van onderhoud tot professioneel customizen. De specialiteit van Schepers Motor Design is het volledig aanpassen van motoren naar de wensen van de klant. Wij hebben ruime ervaring met diverse modellen en stylen. Wij kunnen u hierdoor optimaal adviseren over de mogelijkheden voor uw model motorfiets, of u adviseren welk model motorfiets het beste aansluit bij uw speciale wensen. In de showroom van Schepers Motor Design zijn altijd een aantal bijzonder projecten te bewonderen. Kom eens kijken in onze showroom of informeer welke special's momenteel bij ons te zien zijn! Indien u zelf aanpassingen wilt doorvoeren, beschikken wij over een zeer breed aanbod aan accessoires.  
Alle motoren van Schepers Motoren Design
14 motoren gevonden
DUCATI ST 4S
DUCATI ST 4S
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2005, 53136 Km
KAWASAKI W 650
KAWASAKI W 650
2006, 28453 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
2004, 21540 Mls
KAWASAKI W 650
KAWASAKI W 650
1999, 10456 Km
KAWASAKI Z650
KAWASAKI Z650
1978, 83432 Km
YAMAHA TR 1
YAMAHA TR 1
1986, 52998 Km
SUZUKI GS 1000
SUZUKI GS 1000
1978, 3554 Km
YAMAHA XJ 600 S / DIVERSION
YAMAHA XJ 600 S / DIVERSION
2001, 17684 Km
KAWASAKI ZEPHYR 1100
KAWASAKI ZEPHYR 1100
€ 3.995,- € 4.450,- p/mnd klik hier
1992, 56201 Km
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2007, 18575 Mls
KAWASAKI Z900RS
KAWASAKI Z900RS
2025, 1 Km
KAWASAKI W800
KAWASAKI W800
2025, 1825 Km
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
€ 7.450,- p/mnd klik hier
2014, 37786 Km
SUZUKI V-STROM 650 XTA
SUZUKI V-STROM 650 XTA
€ 8.450,- p/mnd klik hier
2023, 1355 Km
Een stukje historie: DUCATI in 1968 - In 1968 betoverde Ducati motorenthousiastelingen met de magische prestaties van de 450 Mark 3D (reed meer dan 170 km/h), het eerste productiemodel Ducati met desmodromische distributie. Desmodromisch: de beide bewegingen van de klep worden beheerst. Zie het als een boomstam die je doorzaagt. De heen én weergaande beweging wordt beheerst. Een niet-desmodromische bediening is bijvoorbeeld een deurklink; naar beneden wel, omhoog niet. Met het lichtten van in- en uitlaatkleppen gebeurt in conventionele blokken hetzelfde. De klep wordt door de nokkenas neerwaarts bedient. Het sluiten gebeurt onder veerspanning. Bij een desmodromische klepbediening gebeurt dit ook door de nokvorm.
© 2000 - 2025 Motoroccasion