Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
SUZUKI GLADIUS
SUZUKI GLADIUS
€ 2.750,- p/mnd klik hier
2009, 26511 Km
SUZUKI GLADIUS
SUZUKI GLADIUS
€ 2.950,- p/mnd klik hier
2009, 62017 Km
SUZUKI GLADIUS
SUZUKI GLADIUS
€ 3.990,- p/mnd klik hier
2009, 9857 Km
Merkdealer
SUZUKI SFV 650 GLADIUS
SUZUKI SFV 650 GLADIUS
€ 3.995,- p/mnd klik hier
2009, 20809 Km
SUZUKI SFV 650 GLADIUS ABS
SUZUKI SFV 650 GLADIUS ABS
€ 4.400,- p/mnd klik hier
2009, 38899 Km
SUZUKI GLADIUS ABS
SUZUKI GLADIUS ABS
€ 4.485,- p/mnd klik hier
2009, 22437 Km
SUZUKI GLADIUS
SUZUKI GLADIUS
€ 4.590,- p/mnd klik hier
2009, 11424 Km
SUZUKI SFV 650 GLADIUS
SUZUKI SFV 650 GLADIUS
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2010, 19282 Km
SUZUKI SFV 650 GLADIUS
SUZUKI SFV 650 GLADIUS
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2010, 19669 Km
SUZUKI SFV 650 GLADIUS ABS
SUZUKI SFV 650 GLADIUS ABS
€ 4.390,- p/mnd klik hier
2011, 22882 Km
SUZUKI SFV 650 GLADIUS
SUZUKI SFV 650 GLADIUS
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2011, 18328 Km
SUZUKI SFV 650 GLADIUS
SUZUKI SFV 650 GLADIUS
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2011, 35305 Km
SUZUKI GLADIUS ABS
SUZUKI GLADIUS ABS
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2012, 13778 Km
SUZUKI GLADIUS ABS
SUZUKI GLADIUS ABS
€ 4.599,- p/mnd klik hier
2013, 35223 Km
SUZUKI GLADIUS ABS
SUZUKI GLADIUS ABS
€ 4.750,- p/mnd klik hier
2013, 16235 Km
SUZUKI SFV 650 GLADIUS
SUZUKI SFV 650 GLADIUS
€ 4.390,- p/mnd klik hier
2014, 12300 Km
SUZUKI GLADIUS
SUZUKI GLADIUS
€ 4.990,- p/mnd klik hier
2014, 8912 Km
Merkdealer
SUZUKI SFV 650 GLADIUS ABS
SUZUKI SFV 650 GLADIUS ABS
€ 999.999,- p/mnd klik hier
2014, 61035 Km
SUZUKI SFV 650 GLADIUS
SUZUKI SFV 650 GLADIUS
€ 4.450,- p/mnd klik hier
2015, 25200 Km
SUZUKI GLADIUS
SUZUKI GLADIUS
€ 4.490,- € 4.950,- p/mnd klik hier
2015, 36659 Km
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion