Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
SUZUKI GSX-S 1000 F ABS
SUZUKI GSX-S 1000 F ABS
€ 8.250,- p/mnd klik hier
2015, 23164 Km
SUZUKI GSX-S 1000 F ABS
SUZUKI GSX-S 1000 F ABS
€ 8.290,- p/mnd klik hier
2015, 27526 Km
SUZUKI GSX-S 1000
SUZUKI GSX-S 1000
€ 8.490,- p/mnd klik hier
2015, 17280 Km
SUZUKI GSX-S 1000 F ABS
SUZUKI GSX-S 1000 F ABS
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2015, 21342 Km
SUZUKI GSX-S 1000
SUZUKI GSX-S 1000
€ 7.450,- p/mnd klik hier
2016, 47000 Km
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
€ 7.500,- p/mnd klik hier
2016, 42150 Km
SUZUKI GSX-S 1000 F ABS
SUZUKI GSX-S 1000 F ABS
€ 7.999,- p/mnd klik hier
2016, 36108 Km
SUZUKI GSX-S 1000 F ABS
SUZUKI GSX-S 1000 F ABS
€ 8.450,- p/mnd klik hier
2016, 29900 Km
SUZUKI GSX-S 1000 F ABS
SUZUKI GSX-S 1000 F ABS
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2016, 29453 Km
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
€ 8.999,- p/mnd klik hier
2016, 32502 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-S 1000
SUZUKI GSX-S 1000
€ 8.999,- p/mnd klik hier
2016, 9606 Km
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
€ 9.490,- p/mnd klik hier
2017, 11395 Km
SUZUKI GSX-S 1000 F ABS
SUZUKI GSX-S 1000 F ABS
€ 9.290,- p/mnd klik hier
2018, 33437 Km
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
€ 9.750,- p/mnd klik hier
2019, 30256 Km
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
€ 10.475,- p/mnd klik hier
2019, 12297 Km
SUZUKI GSX-S 1000 F ABS
SUZUKI GSX-S 1000 F ABS
€ 9.250,- p/mnd klik hier
2020, 27165 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
€ 10.450,- p/mnd klik hier
2020, 10295 Km
SUZUKI GSX-S 1000 F ABS
SUZUKI GSX-S 1000 F ABS
€ 10.250,- p/mnd klik hier
2021, 16521 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-S 1000 STREET X-TREME
SUZUKI GSX-S 1000 STREET X-TREME
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2021, 11016 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
€ 11.490,- p/mnd klik hier
2021, 23213 Km
Merkdealer
Een stukje historie: TRIUMPH in 1956 - Na een machtsstrijd in de top van het moederbedrijf in 1956 wordt Jack Sangster directeur van de BSA group en stoot daarmee Bernard Docker uit het zadel. Hij wijst Turner aan als zijn chief executive automobile division waar Triumph, BSA en Ariel onder vallen. John Allen rijdt in datzelfde jaar met 345 km/u een record op Bonneville. Echter,de FIM (Federation Internationale Motorcycliste) wijst op een mogelijke technische afwijking op de meetinstrumenten en negeert het wereldrecord. Triumph neemt daarop juridische stappen maar deze leiden tot niets. Mike Hailwood en Dan Shorey winnen in 1958 de 500-mile endurance race in Thruxton op een T110.
© 2000 - 2024 Motoroccasion