Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
SUZUKI GSX-8S
SUZUKI GSX-8S
€ 8.250,- p/mnd klik hier
2023, 8618 Km
SUZUKI GSX-8S
SUZUKI GSX-8S
€ 8.450,- p/mnd klik hier
2023, 1156 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-8S
SUZUKI GSX-8S
€ 8.450,- p/mnd klik hier
2023, 4708 Km
SUZUKI GSX-8S
SUZUKI GSX-8S
€ 8.490,- p/mnd klik hier
2023, 5928 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-8S
SUZUKI GSX-8S
€ 8.495,- p/mnd klik hier
2023, 9798 Km
SUZUKI GSX-8S
SUZUKI GSX-8S
€ 8.499,- p/mnd klik hier
2023, 705 Km
SUZUKI GSX-8S
SUZUKI GSX-8S
€ 8.690,- p/mnd klik hier
2024, 17081 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-8S
SUZUKI GSX-8S
€ 8.790,- p/mnd klik hier
2024, 5253 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-8S
SUZUKI GSX-8S
€ 8.790,- p/mnd klik hier
2024, 6004 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-8S
SUZUKI GSX-8S
€ 8.850,- p/mnd klik hier
2024, 6156 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-8S
SUZUKI GSX-8S
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2024, 4628 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-8S
SUZUKI GSX-8S
€ 8.990,- p/mnd klik hier
2024, 4168 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-8S
SUZUKI GSX-8S
€ 8.999,- p/mnd klik hier
2024, 2960 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-8S
SUZUKI GSX-8S
€ 9.999,- p/mnd klik hier
2024,
Merkdealer
SUZUKI GSX-8S
SUZUKI GSX-8S
€ 9.999,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
SUZUKI GSX-8S
SUZUKI GSX-8S
€ 9.999,- p/mnd klik hier
2024, 0 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-8S
SUZUKI GSX-8S
€ 9.999,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
SUZUKI GSX-8S
SUZUKI GSX-8S
€ 9.999,- p/mnd klik hier
2024,
Merkdealer
SUZUKI GSX-8S
SUZUKI GSX-8S
€ 9.250,- € 9.999,- p/mnd klik hier
2024, 110 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-8S
SUZUKI GSX-8S
€ 10.249,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
Wist u dat: In de motortaal "Schijf" betekent: Schijfrem. Motorrijders praten over schijven wanneer zij de schijfremmen bedoelen. ‘Dubbele schijven voor’ betekent dat de motorfiets over dubbele schijfremmen in het voorwiel beschikt. Schijfremmen werden op motorfietsen pas in de jaren zeventig op grote schaal toegepast. Deze noviteit werd in die tijd breed uitgemeten door de motorpers. Op het moment dat de schijfrem massaal zijn intrede deed in het voorwiel van de meeste sportieve motorfietsen, was de trommelrem uitontwikkeld tot een concept dat zich qua prestaties kon meten met de schijfrem. De hogere produktiekosten en de grotere afstellings- en onderhoudsgevoeligheid van de trommelrem werkten echter de algemene keuze voor de schijfrem in de hand. Op moderne motorfietsen komt de trommelrem nog maar weinig voor.
© 2000 - 2025 Motoroccasion