Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
SUZUKI GSF 600 S BANDIT
SUZUKI GSF 600 S BANDIT
€ 1.400,- p/mnd klik hier
1996, 28618 Mls
SUZUKI GSF 600 N BANDIT
SUZUKI GSF 600 N BANDIT
€ 1.400,- p/mnd klik hier
1996, 72522 Km
SUZUKI GSF 600 S BANDIT
SUZUKI GSF 600 S BANDIT
€ 1.999,- p/mnd klik hier
1997, 37929 Km
SUZUKI GSF 600 N BANDIT
SUZUKI GSF 600 N BANDIT
€ 1.250,- p/mnd klik hier
1998, 59240 Km
SUZUKI GSF 600 S BANDIT
SUZUKI GSF 600 S BANDIT
€ 2.290,- p/mnd klik hier
1998, 37477 Km
SUZUKI GSF 600 N BANDIT
SUZUKI GSF 600 N BANDIT
€ 1.650,- p/mnd klik hier
1999, 45651 Km
SUZUKI GSF 600 N BANDIT
SUZUKI GSF 600 N BANDIT
€ 1.650,- p/mnd klik hier
1999, 45651 Km
SUZUKI GSF 600 S BANDIT
SUZUKI GSF 600 S BANDIT
€ 1.750,- p/mnd klik hier
1999, 26095 Km
SUZUKI GSF 600 S BANDIT
SUZUKI GSF 600 S BANDIT
€ 1.450,- p/mnd klik hier
2000, 84095 Km
SUZUKI GSF 600 S BANDIT
SUZUKI GSF 600 S BANDIT
€ 2.350,- p/mnd klik hier
2000, 49323 Km
SUZUKI GSF 600 S BANDIT
SUZUKI GSF 600 S BANDIT
€ 2.499,- p/mnd klik hier
2001, 31716 Km
SUZUKI GSF 600 S BANDIT
SUZUKI GSF 600 S BANDIT
€ 2.799,- p/mnd klik hier
2002, 61000 Km
SUZUKI GSF 600 S BANDIT
SUZUKI GSF 600 S BANDIT
€ 3.199,- p/mnd klik hier
2003, 21495 Km
Merkdealer
SUZUKI GSF 600 N BANDIT
SUZUKI GSF 600 N BANDIT
€ 3.499,- p/mnd klik hier
2003, 17295 Km
SUZUKI GSF 600 S BANDIT
SUZUKI GSF 600 S BANDIT
€ 2.290,- p/mnd klik hier
2004, 77001 Km
SUZUKI GSF 600 S BANDIT
SUZUKI GSF 600 S BANDIT
€ 3.250,- p/mnd klik hier
2004, 30858 Km
SUZUKI GSF 600 N BANDIT
SUZUKI GSF 600 N BANDIT
€ 3.250,- p/mnd klik hier
2004, 15947 Km
SUZUKI GSF 600 S BANDIT
SUZUKI GSF 600 S BANDIT
€ 3.299,- p/mnd klik hier
2004, 30579 Km
SUZUKI GSF 600 S BANDIT
SUZUKI GSF 600 S BANDIT
€ 3.250,- p/mnd klik hier
2005, 30625 Km
Een stukje historie: HONDA in 1983 - De grootste voorsprong behaald men in 1983 in de racerij met de Interceptor (VFR), waarbij zowel het technische als presterende niveau enorm opgetild wordt voor wat betreft de latere toepassing in een productiemachine. Honda's eerste "traditionele" V-twin custom motorfiets is de Shadow waarin wel toepassingen als vloeistofkoeling en cardanasaandrijving worden gecombineerd met een klassieke look. Het biedt daardoor ruimte voor Honda om zich in dit segment te begeven. Anders dan de andere customproducenten die vooral probeerden te stylen werd deze gebouwd om te presteren en daardoor meteen een enorme motorhit waarmee Honda in aantallen één van de topprodukties van die dagen leverde. Samen met de VFR Interceptor waren eerste Magna's en later de Shadows de toonbeelden van de explosieve groei van Honda.
© 2000 - 2024 Motoroccasion