Nieuwsbrief:

BMW  R 12 - 2025

Garantie: Ja
1050 Km
BLACKSTORM META (ZWART METALLIC)
bmw - r-12
bmw - r-12
bmw - r-12
bmw - r-12
bmw - r-12
bmw - r-12
bmw - r-12
bmw - r-12
bmw - r-12
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2025

Te koop bij Motor Venray: een gloednieuwe BMW R12, modeljaar 2025, met 0 kilometer op de teller. Deze stijlvolle en karaktervolle motorfiets is direct uit voorraad leverbaar en wordt geleverd met 36 maanden fabrieksgarantie.

De BMW R12 combineert klassieke looks met moderne techniek en rijcomfort. Dankzij het tijdloze ontwerp en de krachtige boxermotor is dit de ideale motor voor liefhebbers van puur motorrijden met een premium uitstraling.

Deze motor is reeds gekentekend en voorzien van een aantrekkelijke nieuwkorting. Dat maakt dit een uitgelezen kans om voor een scherpe prijs op een nieuwe BMW te stappen.

Geïnteresseerd in deze unieke aanbieding? Kom gerust langs in onze showroom of neem contact met ons op voor meer informatie. Bij Motor Venray ben je verzekerd van deskundig advies en een warm welkom.

Nieuwprijs € 18484,- Nu met kenteken voor € 16.990,-

Voorzien van Comfortpakket, Alarm en E-call functie.


De getoonde verkoopprijzen zijn inclusief tenaamstellen en een technische controle van de motor. Een onderhoudsbeurt is tegen meerprijs in overleg mogelijk.

Motor Venray is officieel dealer van BMW Motorrad en Kawasaki. Openingstijden: Dinsdag 09:00-18:00 uur Woensdag 09:00-18:00 uur Donderdag 09:00-18:00 uur Vrijdag 09:00-18:00 uur Zaterdag 09:00-16:00 uur. Tel: 0478 - 588588 E-mail: verkoop@motorvenray.nl
Website: www.motorvenray.nl
Opties en Accessoires:
06ac emergency call, 0230 comfortpakket, 0603 alarm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Venray
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion