Nieuwsbrief:

HONDA  CB 1100 RS - 2017

32371 Km
Rood
honda - cb-1100-rs
honda - cb-1100-rs
honda - cb-1100-rs
honda - cb-1100-rs
honda - cb-1100-rs
honda - cb-1100-rs
honda - cb-1100-rs
honda - cb-1100-rs
honda - cb-1100-rs
honda - cb-1100-rs
honda - cb-1100-rs
honda - cb-1100-rs
honda - cb-1100-rs
honda - cb-1100-rs
honda - cb-1100-rs
honda - cb-1100-rs
honda - cb-1100-rs
honda - cb-1100-rs
honda - cb-1100-rs
honda - cb-1100-rs
honda - cb-1100-rs
honda - cb-1100-rs
honda - cb-1100-rs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nette CB1100RS.

ABS remsysteem.
Origineel voorzien van gearindicator in het dashbord.

Boekje en km regsitratie aanwezig.

Hele fijne motor en betrouwbare motor.
Ook erg fijn voor de langere tourtochten maar ook geschikt voor een rondje om de kerk!

# foto 2 is met bagage rek, deze hebben wij eraf gehaald omdat we hem mooier vinden zonder. uiteraard word het rek meegeleverd.


  • # onze vraagprijs is geheel rijklaar incl garantie.
    # inruilen is mogelijk.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lemar Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1988 - John Bloor, een 53 jarige rijke Engelsman die zijn geld verdiend had met onroerend goed en geen enkel belang heeft in motorfietsen had op dat moment, is geďnteresseerd in de Meriden fabriek. Hij redt daarbij Triumph door de naam en productierechten te kopen. Deze waren anders in Indiase handen gevallen. Enfield India bood eerder al 55.000 pond. Bloor gaf Les Harris, van Racing Spares in Newton Abbott, Devon, de opdracht om in kleine hoeveelheden Bonneville's te produceren. Dit gebeurde nog tot 1988 maar door betrouwbaarheidsproblemen staakte men toen de werkzaamheden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion