Nieuwsbrief:

HUSQVARNA  TC 65 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Wit
husqvarna - tc-65
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De TC 65 is verbeterd met meerdere technische revisies en behoudt de met gemak zijn positie als de beste 65cm³-motorcrossmachine in zijn klasse op de huidige markt. Voor veel jonge rijders zal dit de eerste keer zijn dat ze op een motorcrossmodel met handgeschakelde koppeling en versnellingsbak rijden. Met dit in hun achterhoofd hebben onze ingenieurs zorgvuldig een lichtgewicht hydraulische koppeling en soepel schakelende 6-versnellingsbak gemonteerd. De TC 65 is nu geschikt voor een groter aantal jongeren en biedt meerdere manieren om de ergonomie rond het nieuwe chassis aan te passen. Wat de prestaties betreft, zorgen een nieuwe uitlaat, DS-koppeling, Formula-remmen en een groter Twin Air-filter samen voor een uitzonderlijke rijervaring.
  • Ovaa Motors is de motorspecialist van Zeeland sinds 1978!

    -Suzuki Full Range dealer
    -KTM Full Range dealer
    -Husqvarna Full Range dealer
    -GASGAS Full Range dealer
    -Yamaha Off-Road dealer

    Kijk op onze website bij Services voor inruil/inkoop, financiering, verlengde garantie en het direct afsluiten van Uw gratis 10 daagse All-Risk motorverzekering!





Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
Ovaa Motors
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Suicide clutch" betekent: Voetkoppeling, met de linkervoet bediend, uitgevoerd op met name Amerikaanse motorfietsen als Indian, Harley-Davidson, Henderson, Ace en Exelcior. De term raakte in zwang toen in de jaren veertig handkoppeling wereldwijd de standaard werd voor moderne motorfietsen. Toen aan het einde van de jaren zestig in de VS een zelfbouwrage losbarstte, waarbij als basis werd uitgegaan van een zware Harley-Davidson of Indian, kozen veel chopper-bouwers en customizers voor handkoppeling en footshift. Een bepaalde subtrend, veroorzaakt door de film Easy Rider, was het handhaven van het voetkoppelingspedaal - teruggebracht tot een vaak onergonomisch pedaaltje dat achteroverliggend op de chopper nauwelijks nog met de voet te bedienen was. Zo wilde het nog wel eens gebeuren dat stilstaand met ingeschakelde versnelling en ingetrapt voetkoppelingspedaal door de trillingen van het stationair stampende motorblok het pedaal vanzelf terugklapte naar de gekoppelde positie. De motor kon zo zichzelf als een raket lanceren op het moment dat bijvoorbeeld bij een kruispunt werd gewacht op een aanstormende Greyhoundbus, waardoor motorfiets met berijder onder de voorbij walsende Greyhound belandde. Een dergelijk fataal incident wekte voor omstanders en zeker voor de chauffeur van de Greyhoundbus de indruk dat een motorrijder moedwillig een einde aan zijn leven had willen maken. De werkelijke oorzaak moge nu bekend zijn. zie Jockey shift.
© 2000 - 2025 Motoroccasion