Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Referentienummer: 9689
- = Bedrijfsinformatie =
Andre Motors BV, 6 dagen geopend en op donderdag koopavond
woensdag en zaterdag middag gesloten vanaf 12.00 uur.
Inruil en financiering mogelijk.
Kijk op onze site onder betaalgemak voor de mogelijkheden.
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
|
Motor | Eencilinder tweetaktmotor |
Boring x slag | 66,4| |
Cilinder inhoud | 249 |
Comp. verhouding | |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | || |
Max. koppel | | |
Koppeling | Meervoudige DDS-plaatkoppeling in oliebad, hydraulisch systeem van Brembo |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch/kickstart |
Tankinhoud | 11 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Ruggengraatfame 25CrMo4-staal |
Vering voor | WP-USD Ø 48 mm 4CS Closed Cartridge |
Vering achter | WP-monoschokdemper met linksysteem |
Remmen voor | Schijfrem |
Remmen achter | Schijfrem 200 mm |
Voorband | |
Achterband | |
Wielbasis | 1,482 |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 960 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | De 250 cc tweetaktmotor die zich met een viertakt kan meten, wordt toegankelijk gemaakt dankzij de technisch hoogwaardige uitrusting zoals de verstelbare powervalve en CDI, nu met standaard map-schakelaar op het stuur en Boyesen-membraanklep. Het vermogen wordt doorgegeven aan het achterwiel door middel van een nauwkeurige 6-versnellingenbak en een hoogwaardige hydraulische Brembo-koppeling. De toonaangevende ca. 11 liter-tankinhoud zorgt voor langer rijden in de meest afgelegen gebieden, met zowel een elektrische startmotor als een kickstarter die ervoor zorgen dat motorrijders zich zelfs uit het moeilijkste terrein kunnen bevrijden. |
Nieuwe modellen, onze occasionlijst, een webshop welke wij op dit moment aan het vullen zijn met de KTM Powerparts en Powerwear artikelen en nog veel meer.
Bezoek ons regelmatig voor nieuws en speciale aanbiedingen.
Wij hopen u ook snel te mogen ontmoeten in onze showroom in Ermelo.
| Ermelo, Gelderland |
| 0341-428484 |
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van YAMAHA