Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
TE KOOP AANGEBODEN:
Deze in sublieme staat verkerende origineel Nederlandse Kawasaki VN 1700 Classic Tourer uit bouwjaar 2012 met nu slechts 39.621 kilometer !
De cadillac onder de motorfietsen zeer comfortabel en in stijl cruisen, in zeer nette en originele staat verkerend in een van de mooiste kleurstellingen Bordeaux brons !
Zeer originele en complete motorfiets, zo vindt je ze zelden, uitgerust met; Cruise control, hoog windscherm met lage winglets, originele koffers in kleur, sissybar, floorboards, heel toe shifter, chromen valbeugels voor en achter, en zeer veel chromen accenten!
www.vandekolkmotoren.nl
Let op !! Wij zijn verhuisd !!
Vanaf nu vindt u ons aan de Einsteinstraat 9A in Dedemsvaart. Let op: we werken momenteel alleen op afspraak na telefonisch contact. Profiteer nu van extra scherpe prijzen – bel ons voor de beste deal!
Gespreid betalen is bij ons mogelijk, kijk op onze site voor meer informatie.
Voor het reserveren van een motorfiets vereisen wij een aanbetaling.
Alle inruil mogelijk.
Volg ons op:
INSTAGRAM: @vandekolkmotoren
FACEBOOK: @vandekolkmotoren
Openingstijden:
Ma: 09:00 - 17:00 / 18:00 - 20:00
Di: 09:00 - 17:00 / 18:00 - 20:00
Wo: 09:00 - 17:00 / 18:00 - 20:00
Do: 09:00 - 17:00 / 18:00 - 20:00
Vr: 09:00 - 17:00 / 18:00 - 20:00
Za: 09:00 - 17:00
Van de Kolk Motoren
Einsteinstraat 9A
7701 SB Dedemsvaart
info@vandekolkmotoren.nl
0625119798
MOTOR VERKOPEN ? wij zijn het hele jaar door op zoek naar motoren en kopen deze graag van u in, interesse? u kunt ons bellen, appen of het contact formulier op onze site invullen.
OP ZOEK NAAR ONDERDELEN ? Wij kunnen vrijwel elk onderdeel voor uw motorfiets bestellen, voor werkelijk elk type of merk! nieuwsgierig wat we voor u kunnen betekenen? neem gewoon eens vrijblijvend contact met ons op.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | vloeistofgekoelde viertakt 50° v-twin |
Boring x slag | 102 mm x 102 mm |
Cilinder inhoud | 1700 cc |
Comp. verhouding | 9,5 : 1 |
Kleppen | SOHC, 8 kleppen |
Brandstof toevoer | Brandstof injectie ø 42 mm x 2 |
Ontsteking | digitaal |
Vermogen | 73 pk / 54 kW bij 5000 tpm |
Max. koppel | 136 Nm bij 2750 tpm |
Koppeling | meervoudige natte platen koppeling handbediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen, sequentieel |
Verhouding | 3.077 (40/13) |
Overbrenging | Riem |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 20 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Dubbel wiegframe, staal |
Vering voor | 43 mm telescopische vork.Veeruitslag 140 mm. |
Vering achter | Achterbrug met dubbele, luchtgeveerde schokdempers viervoudig. Veeruitslag 80 mm. |
Remmen voor | Dubbele 300 mm remschijven met dubbele zuiger-remklauwen |
Remmen achter | Enkele 300mm-schijf. Dubbele zuigers. |
Voorband | 130/90B 16M/C 67H |
Achterband | 170/70B16M/C 75H |
Wielbasis | 1665 mm |
Lengte | 2500 mm |
Breedte | 1025 mm |
Hoogte | 1465 mm |
Zithoogte | 730 mm |
Drooggewicht | 382 kg |
Leverbare kleuren | Metallic Diablo Black/Metallic titanium |
Beschrijving | Wat de meeste mensen luxereizen noemen, is eigenlijk niet meer dan jezelf afsluiten van de omgeving.

Als de sensatie van het rijden voor jou net zo belangrijk is als het bereiken van je bestemming, is de VN1700 Classic Tourer de motor voor jou. Door de rijkwaliteiten, het grotere motorblok en nog meer comfort voor de passagier komt met de Classic Tourer het lange afstands-Walhalla binnen handbereik. |
Al onze occasions worden grondig nagezien voordat deze verkocht worden aan u.
Wij hebben geen verdere verborgen aflever kosten, kwaliteit & service vinden wij belangrijk.
3 maanden garantie is bij ons de standaard voor elke motorfiets tenzij anders aangegeven.
 | Dedemsvaart, Overijssel |
 | 0625119798 |
Een stukje historie: BMW in 1992 - In 1992 verscheen een geheel nieuwe boxergeneratie met achtklepsblokken. Ze kregen oliegekoelde cilinderkoppen, waardoor de bijnaam "Oilhead" ontstond. De "oude" boxers heetten vanaf dat moment "Airhead". De nieuwe modellen werden niet ineens uitgebracht, maar één voor één, te beginnen met de R 1100 RS. Had men bij de K-serie al wat vingeroefeningen met modern design gedaan, bij de R 1100-serie leek de de nieuwe ontwerper David Robb de vrije hand te hebben gekregen. Dat gold met name voor de R 1100 GS, met zijn "snavel"spatbord en knalgele zadel. Met deze serie verscheen ook de nieuwe voorwielophanging (telelever) ten tonele, maar de hele frameconstructie, of liever het feitelijk ontbreken van een frame, was mogelijk nog sensationeler. Motorblok en versnellingsbak vormden samen het dragende deel, aangevuld met enkele subframes omdat er toch nog wat zaken (telelever, zadel en tank, achterschokdemper) bevestigd moesten worden. Ook motorisch had men het - zij het nog steeds met boxermotoren - over een heel andere boeg gegooid. De onder de krukas geplaatste nokkenas was vervangen door een hulpas, die via kettingen de echte nokkenassen aandreef. Deze zaten in de cilinderkoppen, maar niet boven de kleppen, zodat toch nog kleine stoterstanggetjes en tuimelaars nodig waren. Zeer functioneel waren de toepassing van ABS, katalysatoren, handvatverwarming en verstelbare zadels, waarmee BMW uitermate innovatief bezig was. Mocht de K 100-serie nog geen einde hebben gemaakt aan het behoudende imago van BMW, dan deed de R 1100-serie dat zeker. Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS. Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van SUZUKI