Nieuwsbrief:

KRÄMER  GP2-890RR - 2025

€ 29.500,- € 33.000,-
Garantie: Ja
Nieuw
Blauw
kramer - gp2-890rr
kramer - gp2-890rr
kramer - gp2-890rr
kramer - gp2-890rr
kramer - gp2-890rr
kramer - gp2-890rr
kramer - gp2-890rr
kramer - gp2-890rr
kramer - gp2-890rr
kramer - gp2-890rr
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Prijs is exclusief BTW.

Het beste van het GP2-Platform:

De GP2-890RR is uit voorraad leverbaar bij NIWA Motoren!

De GP2-890RR - DE TOP VAN PRESTATIES
De nieuwe Krämer GP2-890RR is de "Top van Prestaties" in de supersportcategorie. De beste creatie tot nu toe van Krämer Motorcylces (fabrikant van de KTM RC8C), de GP2-890RR, pronkt met de beste vermogen-gewichtsverhouding in de categorie, met 138 pk en een raceklaar gewicht van 142 kilogram. Als het hoogste ontwikkelingsniveau in de GP2-modellenfamilie biedt het RR-model zijn rijder verbeterde aerodynamica, geoptimaliseerde chassiscomponenten en volledig vernieuwde motor-elektronica in de vorm van IMU-ondersteunde tractiecontrole en wheeliecontrole.

Beperkte Oplage, High-End Racemotor
Slechts 125 exemplaren van de Krämer GP2-890RR zullen wereldwijd beschikbaar zijn, en elke motor zal gegraveerd zijn op de triple clamp met zijn serienummer. Aangedreven door een 889cc parallel-twin motor van KTM, produceert de racemotor 138 pk (101 kW) bij 10.100 tpm en 100 Nm koppel bij 8.200 tpm. De Krämer GP2-890RR bereikt ook een verbeterd maximaal toerental van 11.500 tpm, dankzij nieuwe, lichtere motoronderdelen en geavanceerde motorbeheersoftware.

 

7 Premium Racingscomponenten voor de Krämer GP2-890RR
Als je de beste bent, werk je met het beste materiaal. Daarom is de Krämer GP2-890RR 2024 exclusief uitgerust met premium componenten. Hieronder vallen de dubbele Brembo Stylema remklauwen, gesmede Dymag aluminium velgen en premium WP Apex Pro veringselementen.
De GP2-890RR maakt ook gebruik van een nieuwe Mectronik MKE7 ECU met een geïntegreerde zes-assige inertie meeteenheid (IMU). Dit systeem geeft de RR toonaangevende tractiecontrole en wheeliecontrole-opties, die een extra veiligheid toevoegen wanneer de rijder de grenzen van de motorfiets verkent.

 

TECHNOLOGIE EN SPECIFICATIES

Motor Vier-takt,Tweecilinder, DOHC, 8-klep, Vloeistofgekoeld Inhoud 889 cm³ Boring x Slag 90.7 mm x 68.8 mm Compressieverhouding 14:1 met Hoge Compressie, Twee-Ring Pankl Zuiger Uitlaat Roestvrij Staal 2-1, 105 dB (103 dB met Invoegsel)
Brandstofsysteem Dell’Orto 48mm Gasklep
Ontsteking Mectronik MKE7 ECU met Ride-by-Wire en Inertie Meeteenheid (IMU)
Dashboard AiM MXS 1.3 Race GPS met Data Logger Elektronica Verstelbare Tractiecontrole (9 Niveaus + Uit), Verstelbare Wheeliecontrole (5 Niveaus + Uit), Pitlane Snelheidsbegrenzer E-Start Standaard Mapping Verstelbare Motorrem en Gaskaarten
Transmissie 6-Versnellingen
Koppeling PASC Slipperkoppeling, Kabelbediend Frame Type Chromoly (25CrMo4)
Staal-Trellis Frame, Poedergecoat Rood
Vermogen 138 pk @ 10.100 tpm
Koppel 100 Nm @ 8.200 tpm
Zithoogte Verstelbaar
Drooggewicht 313 lbs / 142 kg
Brandstofcapaciteit 16 Liter (4,2 Amerikaanse Gallons)
Tripleklemmen CNC-gefreesd, 26mm of 28mm Verstelbare Offset Tripleklemmen Stuurdemper Standaard, Hyper Pro RCS
Eindaandrijving DID ERV 520 Racing X-Ring Ketting Voorvering WP Apex Pro 7543, Gesloten-Cartridge,
Volledig Verstelbaar, Gesplitste Demping met Krämer Shim Stack Achtervering WP Apex Pro 7746,
Volledig Verstelbaar, Hoge en Lage Snelheidscompressie,
Afstandsbediening Voorspanning, Rijhoogte, met Progressieve Link Veringweg 120mm (Voor) / 140mm (Achter)
Voorremmen Dubbele 290mm Volledig Drijvende Schijven met Brembo Stylema Remklauwen
Achterremmen Enkele 230mm Volledig Drijvende Schijf met Brembo P2 Remklauw
Voorwiel Gesmede Aluminium Dymag UP7X 3.5" x 17"
Achterwiel Gesmede Aluminium Dymag UP7X 6" x 17"
Carrosserie Glasvezel Kuip met Carbon/Kevlar Versterking (Gespoten), XPE Brandstoftank/Zadel Stuur CNC Stuurklemmen met Vervangbare Buizen Luchtfilter Schoonmaakbaar Raceluchtfilter Quickshifter Standaard, Omhoog/Omlaag
Stootkussens Fram, Voorvorken, Brandstofcel enRemhendelbescherming

PRIJS €29.500 ex BTW Circuitklaar

 

De Krämer GP2-890RR voldoet aan het IDC (International Dutch Championship) regelement en is dus direct klaar voor het 2024 seizoen!
Kom langs voor meer informatie!






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
NIWA Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van HARLEY-DAVIDSON
© 2000 - 2025 Motoroccasion