Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Fabrieksgarantie: 36 maanden
Opties en Accessoires: 5 inch tft display, 36 maanden garantie, 649 cc parallelle tweecilinder motor 60pk, A2 mogelijk, Bandenspanningsmeter, Benzine capaciteit 16 l, Bluetooth connectiviteit, Bosch electronics, Brembo abs remmen, Droog gewicht 213 kg, Gespaakte wielen, Gratis allrisk dekking voor 10 dagen, Gratis bezorging door heel nederland!, Led-verlichting, Navigatie met app & bluetooth, Registratiekosten nieuwe motorfiets 75 euro, Tubeless spaakwielen
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Parallel Twin cilinder 4 kleppen |
Boring x slag | 83 mm x 83 mm |
Cilinder inhoud | 649 cc |
Comp. verhouding | 13.3:1 |
Kleppen | 4 |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | 60| |
Max. koppel | |
Koppeling | |
Versnellingsbak | |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 18 liter |
Topsnelheid | 170 km/u |
ABS | ja |
Frame | Buisvormig stalen buizenframe |
Vering voor | Omgekeerde telehydraulische vork Ø 50 mm, veerweg: 175 mm |
Vering achter | |
Remmen voor | 2 schijven Ø 298 mm, 2-zuiger remklauwen |
Remmen achter | |
Voorband | 110 / 80 - 19 |
Achterband | |
Wielbasis | 1470 mm |
Lengte | 2190 mm |
Breedte | 905 mm |
Hoogte | 1390 mm |
Zithoogte | 820 mm |
Drooggewicht | 213 kg |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
| Dealerschappen: ZERO, BENELLI]CF MOTO]MOTO MORINI |
WELKOM BIJ HOFLAND MOTOREN
Woont u in de regio Amersfoort en bent u opzoek naar een motor? Dan bent u bij Hofland Motoren aan het juiste adres. Wij verkopen en repareren alle merken motoren. We zijn makkelijk te bereiken via de A28 afslag 8 & A1 afslag 13.
Bij ons vind u altijd tientallen sport-, naked-, en tourmotoren, maar daarnaast ook allroad- en offroad motoren.
En wij zijn dealer van Zero Motorcycles. Leverancier van hagel nieuwe elektrische motorfietsen.
In ons volledig vernieuwde kleding showroom vind u de best passende en de juiste stijl motorkleding, helmen, schoenen en laarzen. Altijd een ruime keus. Veilig, comfortabel en volgens de laatste mode trends. Onze kledingspecialist neemt graag de tijd voor u en helpt u bij het vinden van de juiste pasvorm en de juiste producten. Natuurlijk verkopen wij ook handschoenen, protectors, tassen en andere accessoires.
Wanneer u een motor koopt bij Hofland Motoren bent u er zeker van kwaliteit. Ons gepassioneerde team staat voor veiligheid, kwaliteit en service. Wij weten wat u beweegt en kunnen u optimaal adviseren bij de aankoop van een gebruikte of nieuwe motorfiets.
Wij adviseren u graag, maken een passende offerte, eventueel met inruil of financiering. En gunnen u de tijd om tijdens een proefrit uitgebreid kennis te maken met de stalen ros van uw keuze.
Voor meer informatie of vragen kunt u te allen tijde contact met ons opnemen via 033 - 45 55 710 of per mail op info@hoflandmotoren.nl
 | Amersfoort, Utrecht |
 | 033-4555710 |
Een stukje historie: BMW in 1992 - In 1992 verscheen een geheel nieuwe boxergeneratie met achtklepsblokken. Ze kregen oliegekoelde cilinderkoppen, waardoor de bijnaam "Oilhead" ontstond. De "oude" boxers heetten vanaf dat moment "Airhead". De nieuwe modellen werden niet ineens uitgebracht, maar één voor één, te beginnen met de R 1100 RS. Had men bij de K-serie al wat vingeroefeningen met modern design gedaan, bij de R 1100-serie leek de de nieuwe ontwerper David Robb de vrije hand te hebben gekregen. Dat gold met name voor de R 1100 GS, met zijn "snavel"spatbord en knalgele zadel. Met deze serie verscheen ook de nieuwe voorwielophanging (telelever) ten tonele, maar de hele frameconstructie, of liever het feitelijk ontbreken van een frame, was mogelijk nog sensationeler. Motorblok en versnellingsbak vormden samen het dragende deel, aangevuld met enkele subframes omdat er toch nog wat zaken (telelever, zadel en tank, achterschokdemper) bevestigd moesten worden. Ook motorisch had men het - zij het nog steeds met boxermotoren - over een heel andere boeg gegooid. De onder de krukas geplaatste nokkenas was vervangen door een hulpas, die via kettingen de echte nokkenassen aandreef. Deze zaten in de cilinderkoppen, maar niet boven de kleppen, zodat toch nog kleine stoterstanggetjes en tuimelaars nodig waren. Zeer functioneel waren de toepassing van ABS, katalysatoren, handvatverwarming en verstelbare zadels, waarmee BMW uitermate innovatief bezig was. Mocht de K 100-serie nog geen einde hebben gemaakt aan het behoudende imago van BMW, dan deed de R 1100-serie dat zeker. Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS. Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van SUZUKI