Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
YAMAHA TRACER 700
YAMAHA TRACER 700
€ 6.290,- p/mnd klik hier
2016, 71941 Km
YAMAHA TRACER 700 ABS
YAMAHA TRACER 700 ABS
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2016, 40962 Km
YAMAHA TRACER 700 ABS
YAMAHA TRACER 700 ABS
€ 7.250,- p/mnd klik hier
2016, 25137 Km
YAMAHA TRACER 700 ABS
YAMAHA TRACER 700 ABS
€ 7.250,- p/mnd klik hier
2016, 19018 Km
YAMAHA TRACER 700 ABS
YAMAHA TRACER 700 ABS
€ 7.250,- p/mnd klik hier
2016, 20000 Km
YAMAHA TRACER 700 ABS
YAMAHA TRACER 700 ABS
€ 7.250,- p/mnd klik hier
2016, 18119 Km
YAMAHA TRACER 700 ABS
YAMAHA TRACER 700 ABS
€ 7.350,- p/mnd klik hier
2016, 32900 Km
YAMAHA TRACER 700 ABS
YAMAHA TRACER 700 ABS
€ 7.390,- € 7.750,- p/mnd klik hier
2016, 33663 Km
YAMAHA TRACER 700 ABS
YAMAHA TRACER 700 ABS
€ 7.450,- p/mnd klik hier
2017, 33500 Km
YAMAHA TRACER 700
YAMAHA TRACER 700
€ 7.490,- p/mnd klik hier
2017, 31729 Km
Merkdealer
YAMAHA TRACER 700 ABS
YAMAHA TRACER 700 ABS
€ 7.690,- p/mnd klik hier
2017, 9586 Km
YAMAHA TRACER 700 ABS
YAMAHA TRACER 700 ABS
€ 7.690,- p/mnd klik hier
2017, 31902 Km
YAMAHA TRACER 700
YAMAHA TRACER 700
€ 7.750,- p/mnd klik hier
2017, 24322 Km
YAMAHA TRACER 700 ABS
YAMAHA TRACER 700 ABS
€ 7.800,- p/mnd klik hier
2017, 22478 Km
YAMAHA TRACER 700 ABS
YAMAHA TRACER 700 ABS
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2017, 24255 Km
YAMAHA TRACER 700 ABS
YAMAHA TRACER 700 ABS
€ 7.999,- p/mnd klik hier
2017, 9960 Km
Merkdealer
YAMAHA TRACER 700
YAMAHA TRACER 700
€ 6.999,- p/mnd klik hier
2018, 35470 Km
YAMAHA TRACER 700
YAMAHA TRACER 700
€ 7.250,- p/mnd klik hier
2018, 36250 Km
YAMAHA TRACER 700
YAMAHA TRACER 700
€ 7.350,- p/mnd klik hier
2018, 21351 Km
YAMAHA TRACER 700
YAMAHA TRACER 700
€ 7.499,- p/mnd klik hier
2018, 28233 Km
Merkdealer
Een stukje historie: AERMACCHI in 1960 - 1960 250 cc Aermacchi Ala d oro - Harley-Davidson neemt over. De eerste van deze 250 s, het zogenaamde Golden Wing model, had nog steeds de 62 mm bij 72 mm boring en slag van de Chimera, had een vier-versnellings schakelbak en produceerde 22 pk bij 8,000 toeren. Een van de meest zichtbare veranderingen was de wijziging in wieldiameter van 17 inch naar 18 inch. De lage initiële kosten van de Golden Wing, tesamen met het gebruiksvriendelijke onderhoud en goede logistieke ondersteuning van de reserve-onderdelen maakten het een immens poulaire machine voor de private racer. Het bewees zichzelf dan ook in korte tijd op korte bochtige circuits waar het gunstige gewicht en goede acceleratie hun vruchten afwierp. Geen twijfel mogelijk, het internationale succes van deze machine plus de prestaties op eigen bodem (Lanfranco Angelini werd vijf keer Italiaans kampioen op een Aermacchi) hebben zeker bijgedragen aan het feit dat Harley-Davidson participeerde met een 50/50 aandeel met dit Varees bedrijf. Door een grote belangstelling in the U.S.A. voor snelle en lichte sportmodellen werd het voor Amerika s grootste fabrikant duidelijk snel te moeten reageren op dit gat in de modellenlijn om hun marktaandeel te behouden. De samenwerking met Aermacchi verliep succesvol waarbij steeds meer produkten de Atlantische oceaan over staken. Op het einde van 1960 vergroote Harley-Davidson haar aandeel en werd hierdoor eigenaar van het Italiaanse merk. Op dat moment produceerde men al voor 75 procent voor de Amerikaanse markt. Hieronder ook een, nu wereldberoemde, motorscooter, de Topper . Deze was uitgerust met een trekkoord startmechanisme die u wellicht kent van de grasmaaier.
© 2000 - 2024 Motoroccasion