Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
YAMAHA X MAX 400 ABS
YAMAHA X MAX 400 ABS
€ 4.250,- p/mnd klik hier
2014, 25501 Km
YAMAHA X MAX 400 ABS
YAMAHA X MAX 400 ABS
€ 4.350,- p/mnd klik hier
2014, 22663 Km
YAMAHA X MAX 400
YAMAHA X MAX 400
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2015, 19573 Km
YAMAHA X MAX 400
YAMAHA X MAX 400
€ 4.749,- p/mnd klik hier
2015, 19966 Km
Merkdealer
YAMAHA X MAX 400
YAMAHA X MAX 400
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2016, 3368 Km
YAMAHA X MAX 400 ABS
YAMAHA X MAX 400 ABS
€ 5.590,- p/mnd klik hier
2017, 16099 Km
Merkdealer
YAMAHA X MAX 400 ABS
YAMAHA X MAX 400 ABS
€ 5.790,- € 5.990,- p/mnd klik hier
2017, 26469 Km
Merkdealer
YAMAHA X MAX 400 IRON MAX ABS
YAMAHA X MAX 400 IRON MAX ABS
€ 6.749,- p/mnd klik hier
2017, 17239 Km
YAMAHA X MAX 400 ABS
YAMAHA X MAX 400 ABS
€ 4.990,- € 5.690,- p/mnd klik hier
2018, 27363 Km
YAMAHA X MAX 400 TECH MAX
YAMAHA X MAX 400 TECH MAX
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2018, 22465 Km
YAMAHA X MAX 400 IRON MAX ABS
YAMAHA X MAX 400 IRON MAX ABS
€ 6.199,- p/mnd klik hier
2018, 18930 Km
YAMAHA X MAX 400
YAMAHA X MAX 400
€ 6.290,- p/mnd klik hier
2018, 20319 Km
Merkdealer
YAMAHA X MAX 400
YAMAHA X MAX 400
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2019, 4461 Km
Merkdealer
YAMAHA X MAX 400 IRON MAX ABS
YAMAHA X MAX 400 IRON MAX ABS
€ 6.149,- p/mnd klik hier
2019, 21531 Km
Merkdealer
YAMAHA X MAX 400 ABS
YAMAHA X MAX 400 ABS
€ 6.299,- p/mnd klik hier
2019, 21691 Km
Merkdealer
YAMAHA X MAX 400 TECH MAX
YAMAHA X MAX 400 TECH MAX
€ 6.490,- p/mnd klik hier
2019, 4159 Km
Wist u dat: In de motortaal "Low Rider" betekent: Fabrieksbenaming van het model dat Harley-Davidson in 1977 uitbracht met het typenummer FXS-1200. Het was een rank vormgegeven model met een 1200CC V-twin kopklep motorblok van het type Shovelhead, dat herkenbare trek­ken vertoonde van de stilering uit de toenmalige Amerikaanse bikers-scene, zoals een lage zitpositie (verantwoordelijk voor de naam Low Rider) en een kort strak stuur. In haar eigen publikaties gaf de fabriek toe dat ze blijvend oog had gekregen voor de wens van het publiek om op dergelijke gestileerde Harley’s te rijden. De Low Rider was daarmee het eerste model in het custom-genre, dat de fabriek daarna verder in haar pro­gramma zou uitbreiden. De Low Rider wordt nog steeds ge­maakt, zij het voorzien van het moderne Evolution motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion