Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
YAMAHA XP 500 T-MAX
YAMAHA XP 500 T-MAX
€ 2.950,- p/mnd klik hier
2001, 46757 Km
YAMAHA XP 500 T-MAX
YAMAHA XP 500 T-MAX
€ 3.490,- p/mnd klik hier
2001, 37915 Km
YAMAHA XP 500 T-MAX
YAMAHA XP 500 T-MAX
€ 2.950,- p/mnd klik hier
2003, 55200 Km
YAMAHA XP 500 T-MAX
YAMAHA XP 500 T-MAX
€ 3.450,- p/mnd klik hier
2005, 31400 Mls
YAMAHA TMAX ABS
YAMAHA TMAX ABS
€ 3.990,- p/mnd klik hier
2005, 45897 Km
Merkdealer
YAMAHA XP 500 T-MAX
YAMAHA XP 500 T-MAX
€ 3.850,- p/mnd klik hier
2006, 58600 Km
YAMAHA TMAX DX
YAMAHA TMAX DX
€ 3.950,- € 4.650,- p/mnd klik hier
2007, 19000 Km
YAMAHA XP 500 T-MAX
YAMAHA XP 500 T-MAX
€ 6.250,- p/mnd klik hier
2008, 40000 Km
YAMAHA TMAX ABS
YAMAHA TMAX ABS
€ 4.650,- p/mnd klik hier
2009, 18236 Km
YAMAHA TMAX ABS
YAMAHA TMAX ABS
€ 5.450,- p/mnd klik hier
2009, 33450 Km
YAMAHA XP 500 T-MAX
YAMAHA XP 500 T-MAX
2009, 0 Km
YAMAHA TMAX ABS
YAMAHA TMAX ABS
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2011, 16847 Km
YAMAHA TMAX BLACKMAX
YAMAHA TMAX BLACKMAX
€ 7.490,- p/mnd klik hier
2013, 54440 Km
Merkdealer
YAMAHA XP 530 T-MAX ABS
YAMAHA XP 530 T-MAX ABS
€ 7.299,- p/mnd klik hier
2014, 23000 Km
YAMAHA TMAX BRONZE MAX ABS
YAMAHA TMAX BRONZE MAX ABS
€ 7.499,- p/mnd klik hier
2014, 30000 Km
YAMAHA TMAX ABS
YAMAHA TMAX ABS
€ 6.999,- p/mnd klik hier
2015, 51979 Km
Merkdealer
YAMAHA XP 530 T-MAX ABS
YAMAHA XP 530 T-MAX ABS
€ 7.499,- p/mnd klik hier
2015, 19000 Km
YAMAHA TMAX ABS
YAMAHA TMAX ABS
€ 8.450,- p/mnd klik hier
2015, 31500 Km
YAMAHA XP 530 T-MAX ABS
YAMAHA XP 530 T-MAX ABS
€ 8.990,- p/mnd klik hier
2017, 8547 Km
YAMAHA XP 530 T-MAX
YAMAHA XP 530 T-MAX
€ 9.450,- p/mnd klik hier
2017, 18200 Km
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2024 Motoroccasion