Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
YAMAHA XJ 6 S / DIVERSION
YAMAHA XJ 6 S / DIVERSION
€ 1.095,- p/mnd klik hier
1992, 19293 Km
YAMAHA XJ 6 N / DIVERSION
YAMAHA XJ 6 N / DIVERSION
€ 4.650,- p/mnd klik hier
2009, 23477 Km
YAMAHA XJ 6 N / DIVERSION
YAMAHA XJ 6 N / DIVERSION
€ 4.750,- p/mnd klik hier
2009, 25064 Km
YAMAHA XJ 6 ABS
YAMAHA XJ 6 ABS
€ 4.899,- p/mnd klik hier
2009, 27059 Km
Merkdealer
YAMAHA XJ 6 ABS
YAMAHA XJ 6 ABS
€ 4.995,- p/mnd klik hier
2009, 23567 Km
YAMAHA XJ 6 ABS
YAMAHA XJ 6 ABS
€ 4.850,- € 5.250,- p/mnd klik hier
2009, 43080 Km
YAMAHA XJ 6 ABS
YAMAHA XJ 6 ABS
2009, 36523 Km
YAMAHA XJ 6 ABS
YAMAHA XJ 6 ABS
€ 3.990,- p/mnd klik hier
2010, 74215 Km
YAMAHA XJ 6 ABS
YAMAHA XJ 6 ABS
€ 4.295,- p/mnd klik hier
2010, 56500 Km
Merkdealer
YAMAHA XJ 6 N / DIVERSION
YAMAHA XJ 6 N / DIVERSION
€ 4.999,- p/mnd klik hier
2010, 14905 Km
Merkdealer
YAMAHA XJ 6 ABS
YAMAHA XJ 6 ABS
€ 4.500,- p/mnd klik hier
2011, 25394 Km
YAMAHA XJ 6 N / DIVERSION
YAMAHA XJ 6 N / DIVERSION
€ 4.899,- p/mnd klik hier
2011, 13624 Km
Merkdealer
YAMAHA XJ 6 / DIVERSION F ABS
YAMAHA XJ 6 / DIVERSION F ABS
€ 5.290,- p/mnd klik hier
2012, 34242 Km
YAMAHA XJ 6 ABS
YAMAHA XJ 6 ABS
€ 5.999,- p/mnd klik hier
2012, 12806 Km
Merkdealer
YAMAHA XJ 6 / DIVERSION F ABS
YAMAHA XJ 6 / DIVERSION F ABS
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2013, 49447 Km
YAMAHA XJ 6 ABS
YAMAHA XJ 6 ABS
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2013, 22572 Km
YAMAHA XJ 6 ABS
YAMAHA XJ 6 ABS
€ 4.995,- p/mnd klik hier
2014, 35615 Km
Merkdealer
YAMAHA XJ 6 ABS
YAMAHA XJ 6 ABS
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2014, 48199 Km
YAMAHA XJ 6 ABS
YAMAHA XJ 6 ABS
€ 5.450,- p/mnd klik hier
2014, 25973 Km
YAMAHA XJ 6 ABS
YAMAHA XJ 6 ABS
€ 5.595,- p/mnd klik hier
2014, 28983 Km
Wist u dat: In de motortaal "Springer" betekent: De springervoorvork werd decennia lang gebruikt op een aantal Amerikaanse motorfietsmerken, zoals Henderson, Ace, Excelsior en Cleveland, maar het meest en het langst op Harley-Davidson, waarop hij recentelijk opnieuw is toegepast. In alle gevallen is hier sprake van een zogenaamde geduwde parallel schommelarmvork. De vork ontleent zijn bijnaam springer aan de toepassing van uitwendige veren (springs). Op Harley-Davidson na hebben constructeurs van motorfietsen de telescopische vork na de Tweede Wereldoorlog unaniem verkozen boven de springer. Toch zijn zowel constructeurs als motorrijders het er na zoveel jaren nog niet over eens welk principe nou beter is: de schommelarm- of de telescoopvork.
© 2000 - 2025 Motoroccasion