Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
YAMAHA XJ 6 ABS
YAMAHA XJ 6 ABS
€ 4.250,- p/mnd klik hier
2009, 26201 Km
YAMAHA XJ 6 N / DIVERSION
YAMAHA XJ 6 N / DIVERSION
€ 4.650,- p/mnd klik hier
2009, 25700 Km
YAMAHA XJ 6 / DIVERSION F ABS
YAMAHA XJ 6 / DIVERSION F ABS
€ 4.699,- p/mnd klik hier
2009, 99 Km
YAMAHA XJ 6 N / DIVERSION
YAMAHA XJ 6 N / DIVERSION
€ 4.750,- p/mnd klik hier
2009, 27262 Km
Merkdealer
YAMAHA XJ 6 S / DIVERSION
YAMAHA XJ 6 S / DIVERSION
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2009, 30524 Km
YAMAHA XJ 6 ABS
YAMAHA XJ 6 ABS
€ 4.450,- p/mnd klik hier
2010, 38300 Km
YAMAHA XJ 6 / DIVERSION F ABS
YAMAHA XJ 6 / DIVERSION F ABS
€ 5.390,- p/mnd klik hier
2011, 45347 Km
YAMAHA XJ 6 ABS
YAMAHA XJ 6 ABS
€ 5.999,- p/mnd klik hier
2011, 11230 Km
Merkdealer
YAMAHA XJ 6 ABS
YAMAHA XJ 6 ABS
€ 5.499,- p/mnd klik hier
2012, 15639 Km
YAMAHA XJ 6 / DIVERSION F ABS
YAMAHA XJ 6 / DIVERSION F ABS
€ 5.590,- p/mnd klik hier
2012, 10222 Km
YAMAHA XJ 6 / DIVERSION F ABS
YAMAHA XJ 6 / DIVERSION F ABS
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2012, 7274 Km
YAMAHA XJ 6 ABS
YAMAHA XJ 6 ABS
€ 4.745,- p/mnd klik hier
2014, 41367 Km
YAMAHA XJ 6 ABS
YAMAHA XJ 6 ABS
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2014, 48199 Km
YAMAHA XJ 6 / DIVERSION ABS
YAMAHA XJ 6 / DIVERSION ABS
€ 3.599,- p/mnd klik hier
2015, 78393 Km
Merkdealer
YAMAHA XJ 6 / DIVERSION ABS
YAMAHA XJ 6 / DIVERSION ABS
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2015, 25000 Km
YAMAHA XJ 6 / DIVERSION ABS
YAMAHA XJ 6 / DIVERSION ABS
€ 5.299,- p/mnd klik hier
2015, 31600 Km
YAMAHA XJ 6 / DIVERSION F ABS
YAMAHA XJ 6 / DIVERSION F ABS
€ 5.490,- p/mnd klik hier
2015, 24013 Km
YAMAHA XJ 6 N / DIVERSION
YAMAHA XJ 6 N / DIVERSION
€ 5.690,- € 6.190,- p/mnd klik hier
2015, 17375 Km
Wist u dat: In de motortaal "PK" betekent: Paarde kracht. F.W H .Emons schrijft in 1907 in zijn boek De Motorfiets, dat het hanteren van de waarde paarde kracht is ontleend aan de wereld van bierbrouwers. James Watt, de uitvinder van de stoommachine zou zijn eerste stoommachine bijeen bierbrouwer hebben geïnstalleerd. Voordat hij daartoe overging wilde hij van de bierbrouwer weten hoeveel paarden voor een bepaalde arbeid binnen een zeker tijdsbestek nodig waren,teneinde de benodigde capaciteit van de stoommachine te berekenen. Het verhaal vermeldt dat één paard na acht uur continu aan de pomp te hebben gewerkt twee miljoen kilo water had opgepompt. Dat betekende dat 75 kilo water in één seconde één meter omhoog was gevoerd. Op basis van deze berekening van James Watt zouden wij aan onze wetenschappelijke PK zijn gekomen. Wereldwijd ontstond een drietal methoden om het aantal PKs dat een motorblok ontwikkelt te meten. Hierbij ligt het verschil niet in de toegepaste meetmethode, maar in de uitrustingstoestand van de motor. Bij DIN- PK (Deutsche Industrie Normen) blijven de op het motorblok gemonteerde appendages als dynamo, uitlaatsysteem en luchtfilter aanwezig. Bij SAE -PK (Society of Automotive Engineers, een Amerikaanse norm) worden al deze zaken verwijderd. Vandaar dat een SAE-PK-meting 10% hoger zal zijn dan een DIN-meting. Tenslotte bestaat de CUNA -PK (Commissione Unificazione Normalizzazione Autoveicoli), een Italiaanse norm, waarbij de PK-meting wordt voltrokken na verwijdering van luchtfilter en uitlaatdemper, maar met dynamo. Gemiddeld bevinden de cuna meetresultaten zich tussen SAE -PK en DIN -PK . In Nederland wordt met DIN -PK gewerkt.
© 2000 - 2024 Motoroccasion