Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
YAMAHA XJ 6 ABS
YAMAHA XJ 6 ABS
€ 3.350,- p/mnd klik hier
2009, 13150 Km
YAMAHA XJ 6 / DIVERSION ABS
YAMAHA XJ 6 / DIVERSION ABS
€ 4.190,- p/mnd klik hier
2009, 38295 Km
YAMAHA XJ 6 ABS
YAMAHA XJ 6 ABS
€ 4.250,- p/mnd klik hier
2009, 34222 Km
YAMAHA XJ 6 ABS
YAMAHA XJ 6 ABS
€ 4.350,- p/mnd klik hier
2009, 46814 Km
YAMAHA XJ 6 ABS
YAMAHA XJ 6 ABS
€ 4.499,- p/mnd klik hier
2009, 29954 Km
YAMAHA XJ 6 ABS
YAMAHA XJ 6 ABS
€ 4.595,- p/mnd klik hier
2009, 23567 Km
YAMAHA XJ 6 N / DIVERSION
YAMAHA XJ 6 N / DIVERSION
€ 4.650,- p/mnd klik hier
2009, 23477 Km
YAMAHA XJ 6 N / DIVERSION
YAMAHA XJ 6 N / DIVERSION
€ 4.750,- p/mnd klik hier
2009, 25064 Km
YAMAHA XJ 6 ABS
YAMAHA XJ 6 ABS
€ 4.790,- p/mnd klik hier
2009, 20703 Km
YAMAHA XJ 6 ABS
YAMAHA XJ 6 ABS
€ 4.899,- p/mnd klik hier
2009, 27059 Km
Merkdealer
YAMAHA XJ 6 ABS
YAMAHA XJ 6 ABS
€ 4.899,- p/mnd klik hier
2009, 32172 Km
YAMAHA XJ 6 ABS
YAMAHA XJ 6 ABS
€ 4.850,- € 5.250,- p/mnd klik hier
2009, 43080 Km
YAMAHA XJ 6 ABS
YAMAHA XJ 6 ABS
€ 3.750,- p/mnd klik hier
2010, 33109 Km
YAMAHA XJ 6 ABS
YAMAHA XJ 6 ABS
€ 4.295,- p/mnd klik hier
2010, 35103 Km
Merkdealer
YAMAHA XJ 6 ABS
YAMAHA XJ 6 ABS
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2010, 35600 Km
YAMAHA XJ 6 N / DIVERSION
YAMAHA XJ 6 N / DIVERSION
€ 4.595,- p/mnd klik hier
2010, 30275 Km
YAMAHA XJ 6 ABS
YAMAHA XJ 6 ABS
€ 4.595,- p/mnd klik hier
2010, 19463 Km
YAMAHA XJ 6 ABS
YAMAHA XJ 6 ABS
€ 3.000,- p/mnd klik hier
2011, 43319 Km
YAMAHA XJ 6 ABS
YAMAHA XJ 6 ABS
€ 4.500,- p/mnd klik hier
2011, 32094 Km
YAMAHA XJ 6 ABS
YAMAHA XJ 6 ABS
€ 4.590,- p/mnd klik hier
2011, 49975 Km
Wist u dat: In de motortaal "Atlas" betekent: Fabrieksbenaming voor een van de laatste zware Norton-twins, geproduceerd van 1965-1968. Het motorblok heeft in essentie al de vormen aangenomen van de laatste traditionele Norton, de Commando. Het motorblok van de Atlas huist voor de laatste keer in het sinds 1950 gehanteerde Featherbed-frame. Het is nog een rechtopstaande twin, terwijl bij de Commando het motorblok enkele graden naar voren in het frame is gekanteld. De Atlas was met zijn 65OCC- en 750cc-uitvoering een donderende krachtpatser. Een minpunt was echter dat bij hoge snelheden excessieve trillingen in het motorblok ontstonden, waardoor deze toenmalige superbike een onstuimig vibrerende motorfiets werd. De Norton Atlas is slechts en­kele jaren gemaakt. Onder fijnproevers binnen de café-race-scene genoot deze motorfiets de voorkeur boven een Triumph Bonneville of een BSA-twin. Een in originele staat verkerende Atlas heeft opvallend veel klassieke waarde gekregen. Wellicht omdat het de laatste op traditionele leest geschoeide Norton was, waarin alle stilistische elementen die de café-race-cultuur had voortgebracht in één fabrieksontwerp waren verenigd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion